Moj trenutni lepotni ritual!


Dolgo časa sem odkrivala in iskala mojo idealno lepotno rutino. Nikoli nisem popolnoma razumela v kakšnem zaporedju točno naj uporabljam določene izdelke in to me je vedno jezilo! Spraševala sem se, kaj delam narobe, zakaj je moja koža suha, kljub temu, da uporabljam vlažilne izdelke, zakaj se pojavljajo akne, pa čeprav sem iz hladilnika črtala mlečne izdelke. Okej, veliko vlogo odigrajo tudi hormoni, vendar je nepravilna nega tudi veliko prispevala k stanju  kože kakršno je bilo pred nekaj meseci. Odgovor sem spoznala s pomočjo strokovnjakinje za kozmetiko Paula's Choice. Odgovor je NEPRAVILNA NEGA OBRAZA. Zadelo me je kot strela z jasnega! Velikokrat ko sem bila utrujena, sem kar med tuširanjem z običajnim tuš gelom odstranila še makeup- kar pa je kljub uporabi vlažilnih krem prineslo to, da je moja koža bila brez življenja, brez sijaja in z nepravnilnostmi. Uporabljala sem različne izdelke, ki se med seboj nikakor niso dopolnjevali niti ne dobro ujeli. Ugotovila sem, da mi nekatere znamke res ne ustrezajo. Moja koža je bila čisto zmešana! Vprašala sem se: Kaj sedaj? Odločila sem se, da poskusim s kozmetiko Paula's Choice. To je bilo skoraj 3 mesece nazaj!

Res je, da je ta kozmetika višjega cenovnega ranga, ampak priznati moram, da moja koža še nikoli ni bila tako "srečna" in zadovoljna. Odločila sem se, da bom to kozmetiko od sedaj uporabljala vsak dan, saj je redna uporaba izdelkov do sedaj za 70-80% izboljšala stanje kože. Tudi sama nisem mogla verjeti rezultatom in res sem izredno srečna, da sem končno našla neko ravnovesje in stabilnost kože, ki je prej nisem poznala. Za vse, ki bi radi preizkusili izdelke, si želite spremembe hkrati pa se bojite, da vas zadeva ne bi preveč "udarila" po žepu jih lahko kupite tudi v "potovalnih" velikostih, cenovno so veliko bolj ugodni, pa še praktični. Klikni tukaj POTOVALNA PAKIRANJA


1. Torej moj osnovni izdelek, ki ga uporabljam vsak dan je Paula's Choice Skin Perfecting 8% AHA Gel Exfoliant, ki je namenjen odstranjevanju odmrlih plasti kože-povrhnjice, ima blagodejen vpliv na akne in nepravilnosti od aken zaradi AHA - Alfa hidroksilna kislina, ki se uporablja tudi v profesionalnih kemičnih pilingih, vendar v močnejših koncentracijah, tudi do 70%. Takrat je tudi potreben strokoven nadzor, zaradi močnejših stranskih učinkov. Gladi gubice in za seboj pusti mehko in gladko kožo. Rezultati po uporabi tega gela so razlog zakaj sem se odločila uporabljati to znamko za celotno nego obraza. Uporabljam ga vsak zvečer pred uporabo Azelaične kisline, včasih tudi zjutraj (med vikendi).
2. Naslednji izdelek, ki ga uporabim 3x tedensko je The ordinary AZELAIC ACID SUSPENSION 10%. Azelainska kislina pripomore k hitrejšemu obnavljanju kože in preprečuje nastajanje celic (zaroženevanje epidermalnih celic), ki lahko zamašijo pore. Zato preprečuje nastanek novih komedonov (ogrcev) in aken. Uničuje tudi bakterije P. Acnes in ima proti vnetni učinek. Je ena bolj učinkovitih sestavin za aknasto kožo saj ima sposobnost preiti globoko v pore in uničiti bakterije. Recimo SKINOREN, krema proti aknam, ki jo predpisujejo dermatologi tudi vsebuje azelaično kislino. Po uporabi čutim rahlo ščemenje kože, ki pa mine po nekaj sekundah. To pomeni, da izdelek učinkuje! Rezultati po uporabi tega izdelka so me najbolj presenetili, območja prizadeta od aken, kjer sem imela brazgotinice stare tudi do 2 leti so bila vidno zglajena. Seveda je to dolgotrajen proces, ki ga moramo ponavljati dosledno in pravilno. Vseeno pa, rezultati so bili tukaj!!!
3. Naslednji izdelek, ki ga uporabljam vse ostale dni je RESIST ANTI-AGING CLEAR SKIN HYDRATOR, ki mojo kožo naredi sijočo, navlaženo in mehko. Primerna je za vse, ki se borijo proti gubam in nečistočam hkrati. Pomaga k bolj sijoči, enakomerni polti in koži brez nečistoč. Če iščeš samo super vlažilni izdelek, ti priporočam tega. Navdušena boš! Uporabljam ga vse ostale dni, zvečer po uporabi AHA gela.
4. Zadnji izdelek, ki pa je tudi zelo pomemben faktor v moji lepotni rutini je SKIN BALANCING OIL-REDUCING CLEANSER s pomočjo katerega odstranim makeup. Primeren je za masten ali mešan tip kože, po uporabi pa je koža  brez občutka zategnenjenosti- ja res je! Šele po uporabi tega izdelka uporabim vse ostale.

ps: Ob uporabi kislin ne pozabi na vsakdanjo uporabo kreme s SPF filtrom. Jaz uporabljam kremo znamke La Roche Posay s spf 30.
xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!