Poletna nega kože-BIOTHERM Aqua Gelee!


Biotherm je vrhunska francoska kozmetika, ki me je v trenutku navdušila! Njihove najbolj znane in prodajne lepotne linije so Aquasource, Blue Therapy, Skin Best, Lait Corporel in Eau Fraîche. Nekaj časa nazaj sem začela s testiranjem njihovih izdelkov in kot sem že omenila, so me "kupili" v trenutku. Med poletjem nujno potrebujem svežino! Vse kreme, ki sem jih uporabljala med poletjem so zame "pretežke", premastne ali pa mi njihov vonj med poletno vročino res ne ustreza.


-RAZLOGI ZAKAJ SE BOSTE ZALJUBILI V AQUA GELEE-
Ko sem prvič uporabila Biotherm Aqua Gelee sem bila prijetno presenečena nad hitro vpojnostjo, mehkim občutkom na koži in prijetnim eksotičnim citronskem vonju, ki je res božanski! Joj, kakšno veselje, ravno to sem iskala! Biotherm je Aqua Gelee zasnoval ravno na osnovi hitrega tempa življenja, ko enostavno nimamo časa, da bi počakali, da se krema vpije. Ne glede na to, ali ga boste nanašali pred jutranjim odhodom v službo, po telovadbi ali pred dolgo pričakovanim spancem, vam ta gel vedno zagotavlja hitro, globinsko in osvežujoče vlaženje. In res je zeeeeelo osvežujoče, koža pa je po uporabo tako zelo mehka! Konsistenca gela je zelo lahkotna in tako je odlična izbira za poletno nego kože. Zanimivo je to, da izdelek vsebuje več vode kot losjon ali krema, zato je tekstura res zelo lahkotna in mehka. 


Po nekaj urah uporabe, je bila moja koža še vedno zelo prijetna na dotik in vonj, ohh, to morate same doživeti! Biotherm Aqua Ultra Fresh Body Gelée Replenisher je kot nalašč za tiste, ki iščete nekaj lahkotnega, dišečega in pomirjajočega. Cena za 200ml je približno 25eur. 


xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!