Predpoletni online shopping-Shein!

Kar nekaj kolegic je navdušenih nad nakupovanjem oblačil preko spleta, sploh trgovin, ki imajo res zanimivo ponudbo, kakršne pri nas definitivno ni. Tudi sama že kar nekaj časa nakupujem preko spleta, najraje preko strani SHEIN, ki me zaenkrat še ni razočarala-le previdni morate biti pri izbiri številk oblačil, moj nasvet je, da pri vsakem izdelku preverite mere in jih nato primerjate s svojimi. 
Iskanje tistega pravega modnega kosa na tej spletni strani zna biti pravi užitek, sploh med takšno raznoliko ponudbo. Velikokrat stvari izbiram kar nekaj dni preden se odločim za dokončen nakup. Jahhh če je pa res toliko stvari!

Tokrat sem izbrala dvodelne kopalke, ki so res super kvalitete, tudi nedrček je lepo podložen (sicer ne push-up) in tudi spodnji del kopalk je zelo kvaliteten-kopalke nimajo tistega neprijetnega zunanjega roba.
Izbrala sem si tudi basic črno lace up majico, ki je odlična kombinacija z jeansom. Tudi tukaj sem bila presenečena nad kvaliteto in realno sliko izdelka. Majica je točno takšna kot na sliki!

Z nakupom sem zelo zadovoljna, oba izdelka bosta super popestrila mojo poletno garderobo!

Če te zanima, jih najdeš tukaj:

xoxo
K.


No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!