YSL-TOP SECRETS kolekcija, ki me je navdušila!



Nega kože in makeup? Inovativna YSL kolekcija Top secrets je namenjena vsem ljubiteljicam kozmetike, ki iščejo "the it" produkt, ki jim je manjkal v njihovi vsakdanji lepotni rutini. Zmagovalni produkt te kolekcije je Top Secrets Instant glow. Ta izdelek pa je daleč od tega, da bi bil "vsakdanji". Mene je tako navdušil, da sem mu nadela moj naziv "NAJ LEPOTNI IZDELEK LETA 2016". Zakaj si zasluži tak naziv?

Instant Moisture glow je nežna vlažilna krema, ki ima dolgotrajni učinek vlaženja, hkrati pa ponuja izjemno lahko vpojnost, odlično teksturo, ki pomaga pri zakrivanju nepravilnosti in omogoča čudovit izgled sijoče kože-brez mastnega sijaja. Lepotni strokovnjaki izdelek opisujejo kot vrhunski hibridni izdelek za nego in polepšanje kože. Izdelek se lahko uporabi tudi preko dneva, kot osvežitev obraza-kot bi bile sveže naličene. To me je res najbolj presenetilo! Drugi izdelki, ki imajo podobno lahko teksturo, moji koži nikakor ne ustrezajo, saj imam občutek, da imam izsušeno povrhnjico. Pri Instant Moisture glow pa je ravno obratno-moja koža je mehka, svilena in tekoča podlaga se nanaša čisto drugače kot običajno. Tudi občutek kože po uporabi izdelka je nekaj posebnega, luksuznega. 

Izdelek bi priporočala vsem, ki obožujete makeup in tistim, ki se z ličenjem ukvarjate profesionalno, saj je izdelek res vrhunski in vas bo s svojo uporabo navdušil. Cena izdelka se giblje okoli 40eur za 40ml, kar se mi zdi dokaj primerna cena za tako odličen izdelek in njegovo količino.

xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!