Najboljši parfum jesen/zima 2016/17! YSL Nuit Blanche

YSL je zame sinonim za lepoto, ne tisto čisto klasično temveč tisto malce nekonvencionalno. Zato tudi njihovi lepotni produkti, predvsem vrhunsko dovršeni parfumi, niso za vsakogar. Pretekli dve leti, sem uporabljala YSL Manifesto, ki me je dobesedno začaral in dolgo časa sem verjela, da boljšega parfuma ne bom nikoli več našla. Uhh kako sem se motila!

Nov parfum na našem trgu, YSL Black Opium- Nuit Blanche bi opisala kot temačen opojni ekstazi, ki izžareva strast, seksapil in žensko toplino. Zgodba, ki so jo želeli predstaviti skozi reklamo parfuma omenja povezavo parfuma z magičnostjo noči. "Damn girl" to pa je res prava magija! 

Parfum bo popolna izbira v jesenskih in zimskih dneh, ko bojo parfumske note lahko še bolj prišle do izraza. Ko že govorim o parfumskih notah, naj omenim, da osnovna parfumska esenca vsebuje beli mošus, vanilijo, sandalovino in karamelo. V srednjih notah se skriva tudi kava zaradi česar lahko parfumu pripišemo tudi tisto malo bolj udarno noto. Na voljo je v 30ml, 50ml in 90ml obliki. Za 50ml izdajo boste odštele približno 70eur. Všeč mi je, ker je parfum zelo zelo obstojen, dovolj je že en sam nanos in vonj ostane na tebi skozi celotni dan-in še naslednji. 
S tem parfumom boste zagotovo opažene in v središču pozornosti! Definitivno sem našla svoj nov prepoznaven vonj, ki me bo spremljal kar nekaj časa. YSL me je spet znova navdušil in kar nekaj mojih prijateljic ve, da moje srce pripada tej znamki.

ps: Ta čudovit bodysuit lahko najdeš na strani SHEIN.COM, je moj najboljši nakup prejšnjega meseca. Najdeš ga tukaj klik BLACK SEQUINED ROMPER

XOXO
K.

2 comments

  1. Obožujem parfume. Tale steklenička je res čudovita.

    ReplyDelete
  2. As any perfume expert will tell you, there is no right way to spray perfume. Spritz, dab or create perfume clouds to your heart's content. Parfum Victoria's Secret


    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!