Summer has my soul!

Poletje je zame nekaj posebnega. Vsako leto komaj čakam konec zime, ki mi res ne ustreza, potem je tu že april, maj in... poletje. Končno! Občutek imam, da vsako leto vedno znova in znova prehitro mine. Če bi me kdo vprašal, kaj je zame poletje, bi mu odgovorila: Veter v jadrih, zvok valov, sol na koži in tisti prevzemajoč občutek svobode. 
Ker je jadranje že nekako zapisano v moj DNK, brez njega ne morem. Vsako leto se odpravim na jadrnico, mojo Trmoglavko, ki si vsekakor ponosno zasluži svoje ime saj nas je rešila iz marsikatere morske zagate, in je že 13 let moj poletni dom. Moja duša pripada poletju. Ker sem obiskala že skoraj vse hrvaške otoke, lahko rečem, da je otok Vis zame popolna poletna destinacija, in seveda Kornati, majhen otoček Levrnaka, ki se lahko pohvali z edino peščeno obalo na celotnem arhipelagu. Dostop do tja je omogočen le z turistično ladjo ali pa lastnim čolnom. Vsekakor sta ta dva otoka neraziskana dragulja, ki me vedno znova prevzameta s svojo lepoto. Kako pa ti uživaš v poletju?

xoxo
K.

2 comments

  1. Toop si! Uživaj še naprej <3
    x
    Sasha
    http://www.whatsashawears.com

    ReplyDelete
  2. Čudovita! <3

    Jaz nisem toliko morski tip, kot se rada potikam po mestih in muzejih itd., tako da bo letos moje poletje mix vsega :)

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!