Sailing away!


Živjo lepotičke! Komaj sem čakala vikend, da se končno odpravim na morje. Čeprav bo moje morje malce bolj delavno kot ponavadi-kot veste sem oblikovala svojo linijo umetnih trepalnic Cherie Lashes, se vseeno veselim sprostitve, sončenja, dobre hrane in seveda kopanja. Občutek imam, da mojemu telesu poletni čas zelo ustreza kljub vročini. Znan pregovor pravi "V življenju imej nasmehe, ko se ti vsiljuje žalost... mavrico, da ti bo pregnala črne oblake in sončne zahode na morju, da ti ogrejejo srce", z njim se popolnoma strinjam. Sončni zahodu na morju so res nekaj posebnega in zdravilnega za dušo.
Zdi se mi tudi, da sem na morju veliko bolj sproščena kar se tiče oblačil, bolj živih barv in obutve, vsekakor ima poletni čas name zelo pozitiven vpliv.

-To poletje sem se zaljubila v SHEIN hlače z visokim pasom, ki so vrhunske, zelo udobne in noro ugodne =)  Najdeš jih tukaj http://bit.ly/29rneN9


ps: Za vas pripravljam kar nekaj poletnih objav, zato mi le pridno sledite še naprej!

xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!