Favourite summer essentials

Imam nekaj težav s kamero, zato bom za nekaj dni svojega Nikona zamenjala za kamero na telefonu. Kljub temu sem uspela narediti dokaj všečne fotografije mojih trenutno najljubših poletnih stvari!

Ni skrivnost, da vska mesec nakupujem na strani SHEIN.com in tudi tokrat sem si izbrala nekaj kopalk, nad katerimi sem resnično pozitivno presenečena. Kopalke so odlične kvalitete, modeli so nekaj posebnega in všeč mi je njihova raznovrstna izbira in seveda ugodna cena. Izbrala sem si kopalke v kraljevo modri barvi za ceno 18$ in še ene, zelo podobne v črni barvi. Kopalk ni nikoli preveč, kajne?!


Kopalke najdeš tukaj (klik)- http://bit.ly/2azyOFV

In seveda NUXE! Trenutno je to znamka, katero z zadovoljstvom uporabljam vsakodnevno. Brez te znamke bi bilo moje poletje "lepotno" dolgočasno. Najbolj se veselim uporabe NUXE Huile prodigieuse suhega olja za telo, ki mojo kožo naredi nebeško mehko.

ps: Spremljaš me lahko tudi na instagramu @wild_cherie
xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!