Foundation faves!

Med urejanjem sobe in makeup kotička sem urejala tudi svojo kolekcijo pudrov in spomnila sem se, da vam še nikoli nisem pokazala vseh svojih najljubših pudrov skupaj. To so moji favoriti! Nekatere uporabljam vsak dan, nekatere pa le ob posebnih priložnostih, ko rabim dobro obstojnost, kvaliteto in prekrivnost. Za vsakdanjo uporabo najraje uporabljam Loreal INFALLIBLE 24h matte tekočo podlago, res je super vsestranska in odlična za mešan ali masten tip kože. Celotno oceno pudra lahko prebereš tukaj KLIK LOREAL INFALLIBLE 24H MATTE

Ko si zaželim malce spremembe oziroma tisti neverjetni dewy finiš (s tem mislim na tisti zvezdniški sijaj obraza) uporabim Bourjois City Radiance podlago, ki mi je res zelo pri srcu. Puder je hkrati super prekriven, a tudi zelo vlažilen in mi ponuja vse kar iščem v dobri podlagi. Ubistvu je to ličilo in nega za obraz skupaj! Izdelek je primeren za vse tipe kože, za tiste z bolj mastno kožo pa priporočam uporabo kakšnega matirajočega primerja ali pudra v prahu za zaključek videza. Na moji koži se končni rezultat kaže zelo nahranjena in navlažena koža in lepo prekrite nepravilnosti. Celotno oceno si lahko prebereš tukaj KLIK BOURJOIS CITY RADIANCE
Če si kdaj zaželim vrhunsko prekrivnost in izrazit matt finiš uporabim Rimmel stay matte penasto podlago, ki je moj favorit med pudri z matt finišem. Puder priporočam vsem z mastno kožo. Oceno lahko preberite tukaj klik Rimmel Stay matte puder).
In potem imamo tukaj še Dior Forever (oceno preberite tukaj klik Dior forever tekoči puder), Givenchy Eclat Matissime (oceno preberite tukaj klik Givenchy tekoči puder), ki ju uporabljam le ob posebnih priložnostih, saj sta res z eno besedo vrhunska in ju malce "šparam".

Zadnji puder, ki sem ga dobila v svojo kolekcijo je (klik do izdelka) DERMACOL ACNE COVER, puder in korektor v enem z oljem čajevca. Puder je super izbira za vse s problematično kožo, ki se soočate z "breakouti" mozoljčkov in rabite pravilno nego in dekorativni izdelek v enem. V tubi se skriva tekoča podlaga, spredaj na pokrovčku pa še korektor. Medtem, ko me je korektor razočaral s svojo teksturo me je podlaga res pozitivno presenetila v vseh pogledih. Puder je zelo zadovoljivo prekriven, je totalno nekomedogen in ne bo mašil vaših por, prav tako pa vsebuje olje čajevca, ki pozitivno vpliva k zmanjšanju že obstoječih mozoljev. Olje čajevca deluje tudi antiseptično in antibakterijsko kar je  res odlično! Cena izdelka je 6,40eur, na voljo pa je v 4 odtenkih. Jaz imam najsvetlejšega!

xoxo
K.

2 comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!