Moja dobrodelna akcija-POMAGAJMO PASJIM PRIJATELJEM!


Punce, že uresničujete svoje novoletne zaobljube? Moja velika želja in predvsem zaobljuba je, da bom letos bolj dobrodelna kot ponavadi. Odločila sem se za pomoč, dobrodelno akcijo za pomoč zavrženim, nezaželenim in kužkov rešenčkov iz pasjih borb. Hkrati pa ne želim, da bi bila to le enkratna akcija. Želim pomagati, osveščati ljudi vsak dan, na vsak način!
Za sodelovanja sem si izbrala Zavod PIT za pomoč, pravice in zaščito živali (klik do facebook strani ZAVOD PIT), ki se osredotoča predvsem na pomoč brezdomnim živalim-kužkom. Želim pa tudi osveščati ljudi z problematiko pasjih borb saj se v javnosti veliko premalo govori o tem. Dejstvo je, da psi niso igračke, so živo bitje in marsikdo tega ne razume in ne spoštuje.
Sama sem lastnica stafforda, odraščala sem z staffordi in pitbuli in otroštva si nikakor ne predstavljam brez bližje prisotnosti psa. Zame je pes razlog za življenje, "antidepresiv" za vse tegobe življenja. Ni lepšega kot čakajoč, nagajiv in vesel repek na vratih, ko po težkem in stresnem dnevu prideš domov.



PASJE BORBE
Si vedela/vedel, da imajo pasje borbe več stoletno zgodovino in so prepovedane v večini držav po svetu?! A vendarle se vseeno pojavljajo, kljub zakonom, ki to prepovedujejo. Borbe se dogajajo v zapuščenih stavbah, skritih prostorih in kleteh. V teh prostorih trpinčeni psi bijejo svojo bitko, bitko za življenje. Tudi Slovenija žal ni izjema.
Psi, ki so skoteni, kupljeni ali ukradeni z namenom borb so zlorabljeni že vse od začetka in večino svojega življenja preživijo sami, brez človeške topline in ljubezni.
Psi v ujetništvu ne čutijo le fizične bolečine temveč tudi psihično, ki pusti globlje in težje rešljive težave. Takšnega trpljenja si ne zaslužijo!

KAKO LAHKO POMAGAŠ?
Kako jim lahko ti pomagaš? Ob vsakem sumu na pasjo borbo ali vzrejo mladičev v ta namen to lahko prijaviš- uradna facebook stran klik USTAVIMO PASJE BORBE.

Lahko pa pomagaš tudi tako, da se odločiš za osebno pomoč. Zbirali bomo stare brisače, odeje, povodce, hrano in tudi denarne prispevke. Zbirno mesto stvari je pri meni (Kresnice), v Litiji, in v Trzinu (zavod PIT), tudi v Ljubljani (po dogovoru). Denar in vsa druga pomoč bo namenjena direktno pomoči brezdomnim kužkom, kužkom rešenčkom z zdravstvenimi težavami in vsem ostalim, ki nujno potrebujejo vašo pomoč.

Z mojim lepotcem Luxom želiva pomagati vsem drugim kužkom, ki niso deležni srečnega in brezskrbnega življenja! Boš pomagal/a tudi ti? Z Zavodom PIT vam bomo hvaležni za vsako pomoč!
xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!