5 current favourites! WINTER EDITION

 
Zagotovo ima vsaka izmed nas nekaj svojih "all time" lepotnih favoritov, ki nas spremljajo vedno in povsod. Za vas sem izbrala nekaj svojih favoritov brez katerih si trenutno ne predstavljam svoje vsakodnevne lepotne rutine.
 
ps: (S klikom na roza obarvano besedo za številko boste preusmerjene direktno na stran izdelka)
 
1. DIOR DIORSKIN FOREVER tekoči puder je puder, ki me je že z prvo uporabo totalno navdušil. Je moj prvi high-end puder in zagotovo ne bo zadnji. Ko enkrat preizkusiš tako kakovosten puder, enostavno ne moreš nazaj na drogerijske, saj čisto razvadiš svojo kožo. Všeč mi je njegova mehka in lahka tekstura, enostaven nanos in priročna embalaža s pumpico pa je le pika na i. Čeprav sem ga kupila med poletjem, je odlična izbira tudi za zimske dni, saj je zelo hranljiv, kožo ohranja mehko in je ne izsuši. Odlična izbira za mešan/masten tip kože. Celotno oceno si lahko preberete tukaj klik OCENA DIOR. CENA: 42eur
2. RIMMEL NATURAL BRONZER  je bronzer na katerega prisegam že 2 leti, boljšega bronzerja enostavno ni in ko ga boste preizkusile boste vedle o čem govorim!!! Čeprav ga uporabljam večinoma med poletjem imam vseeno rada malce bolj poudarjena lička in zagorelo polt tudi v hladnem obdobju. Bronzer je vrhunsko pigmentiran, vodoodporen, ima matt efekt in je enostaven za zabrisovanje. Uporabljam ga tudi za highlight in contouring tehniko. Brez njega enostavno ne gre! (ps: trenutno ga ni na zalogi, bo pa kmalu!!). CENA: 2,66eu
3. PUPA MILANO IM MATT tekoča šminka z matt efektom je izdelek, ki je nonstop v moji torbici. Z mano je na faksu, v službi in poslovnih sestankih. Kakovost šminke in matt efekta je nekaj kar se sploh ne more primerjati z ostalimi drogerijskimi izdelki, enostavno je vrhunska. Všeč mi je tudi, da šminka ustnic ne izsuši, je izjemno pigmentirana in res dolgo obstojna. Tekstura je žametna in ni lepljiva. Izdelek resnično priporočam vsem, ki obožujete kakovostne šminke! Na voljo ekskluzivno v: MAXI Ljubljana. CENA: 15eur
4. MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS PALETA 36 senčil, ki so popolni za hladnejše obdobje in za praznični december. Paleta je primerna tako za osebno kot profesionalno uporabo. Za začetnike ali make-up artiste. Všeč mi je, da so odtenki tako zelo raznovrstni saj paleta vsebuje vse od matt pa do čudovitih šimrastih in zemeljskih odtenkov. Senčke so lepo pigmentirane in se enostavno "blendajo". Uporabljam jih v kombinaciji s Sigma čopiči. CENA: 12eur.
5. KIKO NAIL LACQUER v odtenku "240 Apple Red" je moj najljubši lak in odtenek te zime. Je mešanica čudovite vinsko rdeče barve, ki je to zimo nujni dodatek v vaši garderobi ali kozmetični torbici. Lakec je super mazljiv, je povprečno obstojen in ima super metlico za nanos barve. CENA: 2,90eur.


xoxo
K.

2 comments

  1. Tale pupina šminka je res carska, jaz imam najtemnejšo :)

    Me pa zanima tudi Rimmlov bronzer, s pudrom sem ZELO zadovoljna, tako da enkrat v prihodnosti moram tudi tole sprobati :)

    ReplyDelete
  2. Zaj me ful mika bronzer pa tudi puder, jaz pa pozimi najraje uporbljam paletko affirmation

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!