Magično organiziraj svoj čas!



Vsak od nas ima svoj poseben način organiziranja stvari, ki jih ureja v skladu s svojimi prioritetami in obveznostmi. Zakaj ne bi to še bolj poenostavili in si tako še bolj uredili svoj prosti čas in vse ostale dejavnosti? Dolgo časa sem po vseh trgovinah in knjigarnah iskala planner, ki bi mi omogočal vso natančno in pregledno organizacijo ter, da je nasploh privlačnega videza, navsezadnje želim v torbici imeti planner, ki me bo že s samo pogledom nanj opomnil naj bom malce bolj predana organizaciji svojega časa in dejavnostim. Se vam je že zgodilo, da svoje želje niste uresničili, ker niste vedeli kako pristopiti k organizaciji in ker niste imeli volje? Ja, potem smo na istem. Če povem po resnici, me tisti brezvezni, dolgočasni in običajni plannerji sploh ne ganejo. Mislim, da jim manjka življenje! Ko sem že skoraj obupala, saj na našem trgu res težko najdeš kar bi ustrezalo tem merilom, sem odkrila MAGIC PLANNER! Ja, in vodilo tega plannerja je združiti zabavo s praktičnim.
MAGIC Planner je resnično nekaj posebnega in dejansko je vsestransko uporaben in zagotovo ne bo ostal nepopisan kot do sedaj vsi moji drugi plannerji! Resnično izžareva magičnost! V njem lahko najdete čudovit koledar s polno navdihujočimi mislimi, ki vam bodo pomagale prebroditi težke dneve, seznam za zapis rojstnih dni, kako si urediti budget program in še in še. Skratka zadeva je taka, postala sem obsedena s tem plannerjem in od danes naprej me bo redno spremljal v moji torbici in mi pomagal pri organizaciji celotnega dneva. Če torej želite svoj čas organizirati bolje, nehati pozabljati na rojstne dneve, izpolniti kakšno svojo željo in nasploh urejati misli v koledar, ki je poln pozitivnih misli vam resnično priporočam nakup =)



     Zgodbo o Magic plannerju in kako ga kupiti pa si lahko preberite tukaj klik  http://si.lifewithmagic.com/
xoxo
K.

4 comments

  1. Waau luštkan! Kje pa si ga kupila?
    xx
    SASHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ups, vidim šele zdej da je link do trgovinice :D

      Delete
    2. hihi ni panike <3 res je lep in cena 15e se mi zdi čist kul =)

      xo
      K.

      Delete
  2. Izgleda simpatično! Grem prečekirat, če imajo kaj zame ;)
    Xoxo, Nyx

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!