You know where my heart is!

Kar dolgo časa sem iskala svojo popolno tekočo podlago, ampak uspelo mi je, našla sem jo! To je Yves Saint Laurent Touche Éclat all in one glow foundation. Ni skrivnost, da sem zaljubljena v omenjeno znamko, obožujem jo že od nekdaj. Če bi jo lahko opisala v par besedah bi to zagotovo opisala kot luksuz v steklenički.

Touche Éclat all in one glow foundation me je navdušil! Navdušil me je s svojo lahkotno in prijetno teksturo, to je prva tekoča podlaga, ki je tako lahkotna, da sploh pozabim, da jo imam na obrazu. Ima prijeten, nekakšen žametni finiš, ki je prečudovit. S svojo srednjo prekrivno teksturo je ravno dovolj prekriven tudi za manjše nepravilnosti. Všeč mi je, ker tudi izpolni svoje obljube o sijaju kože in zmanjšanju vidnosti utrujenosti kože. Najbolj impresivna stvar je ta, kako izgleda moja koža po uporabi- ima zdrav - ne masten sijaj, je napeta in celoten makeup look izgleda res fantastično. Podlago priporočam vsem, ki si želite razvajanje, a hkrati učinkovitost. Morda je podlaga bolj primerna za suh ali mešan tip kože, ker je zelo hranljiva.

TATOUAGE COUTURE High pigment & ultra-matte liquid lip stain je novost, ki sem jo enostavno morala preizkusiti. Obožujem matt šminke in če iščeš res posebno matt teksturo, ti predlagam Tatouage. Omenjeno tekoče matt rdečilo ali lip-stain je nova revolucionarna formula, ki ima zelo lahkoten, ali kot to opisujejo pri YSL- ima "naked-lip feel", ki je obstojen več ur. Všeč mi je pester izbor barv, moj odtenek je Vibrant pink red, ki je nekaj posebnega.

Definitivno sta to izdelka, ki sta trenutno moja favorita v svetu lepote. Ni kaj, YSL obvlada!


xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!