Pravljični zimski dnevi z NUXE!


Že nekaj let sem velika oboževalka lepotne znamke NUXE in tudi letos se v zimskih mesecih razvajam z njihovimi super izdelki. Zakaj super? Ker moja koža enostavno obožuje njihove sestavine, teksturo in udobje po nanosu/uporabi! V zimskem času imam vedno težave s suhimi in razpokanimi ustnicami. Že kar nekaj let prisegam na NUXE Rêve de Miel balzam za ustnice, ki je res izjemno hranilen. Po testiranju kar nekaj drugih balzamov, se vedno vračam nazaj, na priljubljeno Nuxe klasiko ❤   Ker imam tudi težave z suho kožo na rokah sem se letos odločila za uporabo Rêve de Miel kreme za roke in nohte, ki bo moja najboljša prijateljica v zimskem obdobju!
Če se šele spoznavaš z omenjeno znamko, ti moram nujno predstaviti še Huile Prodigieuse čudežno suho olje! Najbolj kultni izdelek znamke Nuxe je zagotovo to čudovito suho olje, ki je lepotna stalnica kar nekaj žensk, pa tudi moških!
Suho olje je izpopolnjeno z antioksidativnim delovanjem proti prezgodnjemu staranju kože. Ima čudovito svilnato teksturo, vedno slovi po očarljivi, nepozabni dišavi, ki na koži pusti čudovit občutek. Nudi antioksidacijsko delovanje in ustvari »ščit« pred onesnaženostjo in prezgodnjim staranjem. Je resnično vsestranski, lahko ga uporabljate za nego las, telesa ali obraza. Zahvaljujoč se Tsubaki olju, učvrsti in zmanjša vidnost strij!

In naj te razveselim ! Vse te tri čudovite in praktične izdelke, ki so tudi NUXE "best sellerji" najdeš v darilnem kompletu (cena kompleta je 23eur)! Jaaa, prav si prebrala!  Vse tri izdelke najdeš tukaj v darilnem kompletu My dream 


2 comments

  1. Jaa Nuxe je zakon, se strinjam. Pa koook lepe fotke <3

    ReplyDelete
  2. Nuxe izdelki so mi super! <3 Sem jih sprobala kar nekaj in so mi bili zelo všeč. Bi pa jih z veseljem naprej uporabljala, če bi bili cruelty free :/

    Čudovite fotke, z veseljem berem tvoje blog poste <3

    xx

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!