Clarins me razvaja!


Evropska lepotna znamka številka 1 v prestižni negovalni kozmetiki me navdušuje že nekaj let! Njihova maskara je bila ena izmed mojih prvih high-end izdelkov, ki sem jih kupila še kot najstnica in tudi danes mi Clarins predstavlja nek lepotni luksuz s katerim rada razvajam svojo kožo in telo.
Kar nekaj časa sem bila v iskanju izdelka za nego kože pod očmi in priznati moram, da me je Clarins Multi-Active Yeux krema za oči navdušila! Ne le, da s svojimi skrbno izbranimi sestavinami (med njimi sta tudi escin in kofein, ki sta oba pomembna zaradi svojih "pomirjevalnih" učinkih na področje otečenosti pod očmi). Krema predstavlja tudi super prvo mladostniško anti-age nego. Naša koža po 25. letu začne izgubljati kolagen, zato je kakovostna negovalna kozmetika skorajda nujna izbira! Clarins je moja prva izbira! 
Ko moja koža potrebuje "val energije" je tukaj Clarins Beauty Flash Balm.  Koža je po uporabi super mehka, udobna in sijoča, ten pa naravnost popoln. Kremo uporabljam kot podlago za puder Diorskin Forever, ki se po uporabi tako perfektno razmaže, kombinacija obojega pa dejansko ustvari videz "popolne kože". Kot piše tudi še na embalaži pa se da zadevo uporabljati tudi kot dnevno kremo, ali kadarkoli je koža pusta in potrebna energije, pa tudi kot masko. Tekstura je kremasta in lahka, saj ne vsebuje olj, a je vseeno dovolj bogata in tudi efektivna. Beauty Flash Balm je že leta "rezident" Hall of Fame kozmetičnih izdelkov mnogih revij in lepotnih gurujev in navdušil je tudi mene!

Za ogled izdelkov klikni tukaj

xoxo
K.

2 comments

  1. Lepe fotke! Clarins Beauty Flash Balm si želim preizkusiti, morda nekoč... ;)

    ReplyDelete
  2. Čudovite fotke. ❤ Clarins Multi-Active Yeux kremica za oči je na moji wishlisti.

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!