Na testu: Guerlain, Mon Guerlain parfum



"Moj nevidni tattoo. Moja dišava. Mon Guerlain"


Kar nekaj let sem prisegala na znamko YSL, vsaj kar se tiče parfumov! Hitro so postali moja prepoznavna dišava, ki me je spremljala povsod. Vedno pa sem iskala nekaj novega, posebnega, drugačnega! Vsi imamo včasih radi spremembe kajne?! Nekaj dni nazaj me je popolnoma presenetila nova Guerlain dišava, ki je v trenutku postala ena izmed mojih najljubših. Parfum v meni prebudi nekaj posebnega, skritega, ženstvenega!
Obraz novega Mon Guerlain parfuma je Angelina Jolie in mislim, da njena eleganca in energija odlično izpopolnjujeta parfum, prav tako pa je steklenička omenjene dišave nekaj posebnega! Zamislil si jo je Gabriel Guerlain in leta 1908 jo je naknadno izdelal Baccarat. Leto za letom je pridobivala svojo pozicijo kot ena izmed ikoničnih Guerlain stekleničk, ki je bila navdih številnim umetnikom in dizajnerjem, ki so ji dajali svoj pečat. 

NOTE PARFUMA 

Močni, čutni in skrivnostni Tahitensis vaniliji se pridruži sivka, ki je sicer bolj prisotna v moških dišavah. Zato je bilo pomembno najti izjemno in redko sivko, z edinstvenimi olfaktivnimi lastnostmi, ki je morala zadovoljiti Guerlain parfumerja. Sambac jasmin, obran ob zori, se povezuje s čutno vanilijo in sivko; dišavi daje pečat prefinjenosti, nežnost in čutnost. Sandalovina je odraz notranje moči in bogastva, ki ga posedujejo vse ženske. Je les, ki daje moč in ohranja skrivnost večne ženskosti. Dišavo bi opisala kot izrazito ženstveno, z globokim sladkim vonjem, ki ni pretiran, hkrati pa je dovolj vpadljiv. Primeren je za bolj hladne mesece! Parfum priporočam vsem, ki iščete posebno, unikatno dišavo. 
Definitivno je to moj nov najljubši zimski parfum in prepričana sem, da bo navdušil tudi tebe!


Parfum najdete na spodnji povezavi!


No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!