Salma.si Beauty haul: November!


Vse, ki me pridno spremljate na blogu veste, da je Salma.si ena mojih najljubših spletnih drogerij. Na tej spletni strani naročam že kar nekaj časa in vedno sem navdušena nad izdelki (seveda pa se najde tudi kak s katerim sem brcnila v temo, a po lastni krivdi).

Novembrsko naročilo je obarvano bolj naravno, zelo dišeče in skoraj že v prazničnem vzdušju. Odkrila sem znamko klik Green Pharmacy, ki ne vsebuje parabenov, med izdelavo pa se osredotočajo na zdravilne lastnosti rastlin. V njihovi sestavi boste našli na primer izvlečke timijana, hmelja, aloje vere ali mete. Seveda me je znamka V TRENUTKU prepričala v nakup, razlog za to so tudi zelo ugodne cene!

Izbrala sem si olje za kopel z vonjem sandalovine, nerolija in vrtnice, peno za kopel z vonjem muškatne vrtnice in zelenega čaja (ki sem jo takoj preizkusila, res sem komaj čakala paket), in zeliščni eliksir za krepitev las in proti izpadanju las. Kak mesec dni nazaj sem kupila njihovo olje repinca proti izpadanju, uporabljala sem ga kot masko (1 banana+par žlic olja) in bila sem res zelo presenečena nad rezultati. Olje repinca je že od nekdaj znano kot odlična naravna pomoč pri izpadanju las in pri ohranjanju zdravih in močnih korenin. Ker je trenutno olje razprodano bom preizkusila še ta eliksir! 
Za vsak slučaj sem vzela še Intensive Hair Therapy Bh Intensive+ serum proti izpadanju las z rastnim aktivatorjem. Tudi ta znamka ima kar nekaj zanimivih izdelkov, ki so vredni ogleda!
Najboljše sem pustila za konec! Čeprav sem sprva Salma.si obiskovala zaradi parfumov, me vsakič znova navduši s svojo izjemno ponudbo izdelkov, ki so v Sloveniji morda še nepoznani. Ko sem prvič objavila oceno Dermacol pudra, je bil ta popolnoma razprodan v nekaj urah, tako kot mene, je navdušil tudi vas! Vesela sem, da se na moje objave tako odlično odzivate =) no, nazaj k temi! Kot omenjeno sem najboljše pustila za konec! Calvin Klein Reveal 100ml parfum=35e? Tudi sama včasih ne morem verjeti kako ugodne ponudbe imajo. O tem, ali so izdelki original ne bom izgubljala besed, ker sem naveličana ponavljati eno in isto= seveda so! 
Tako kot lansko leto, bom tudi letos nekaj božičnih daril kupila na tej strani! Izdelkov je toliko, da si že zdaj delam seznam! Življenje "šopaholika" ni lahko.

Ker želim eno izmed vas tudi razvajati, sem se odločila, da eno olje za kopel podelim v nagradni igri!

xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!