Nuxe Crème Fraîche de Beaute, linija, ki me je navdušila!


Nuxe je že od nekdaj moj lepotni favorit, saj s svojimi visoko kakovostnimi izdelki postavlja pomembne lepotne standarde v kozmetični industriji! Tokrat so na trg lansirali super vlažilno linijo Crème Fraîche de Beauté, ki zagotavlja 24h vlaženje in nudi pomembno dolgotrajno hidracijo kože, ki jo nujno potrebujemo v hladnih mesecih za zagotavljanje lepe kože in povrhnjice!

Ker imam mešano kožo z nekaj nepravilnostmi, sem testirala LIGHT verzijo, katere tekstura je kot malo bolj gosta emulzija in bo odlično ustrezala tudi tistim z mastno kožo, saj zagotavlja nežen mat efekt. Krema (v obliki emulzije) odlično ustreza moji koži, je odlična izbira sploh za jutranjo vlažilno rutino, ki ji sledi nanos make-upa. Bi pa to kremo zaradi svoje lahke teksture uvrstila med uporabo za bolj poletni čas (glede na moj tip kože), vseeno bi si za zimski čas želela bolj goste teksture, saj bolj kot je moja koža navlažena, manj se opazijo nepravilnosti kot so brazgotinice od aken itd, zato bi naslednjič izbrala verzijo za normalno kožo (malo pa lahko goljufam). Nujno ti priporočam, da klikneš link na koncu objave in si sama ogledaš to prečudovito kolekcijo! Crème Fraîche de Beaute je najbolj opevana kozmetična linija te zime, in seveda ne brez razloga!

Navdušil me je Serum Crème Fraîche de Beaute, ki intenzivno vlaži in koži vrača energijo. V zimskem času pač brez intenzivnega vlaženja ne gre-potrebno pa je najti izdelek, ki ga boste z veseljem uporabljali in bo tudi ustrezal vaši koži. Odlična novica je, da je Nuxe serum primeren za vse tipe kože! Po uporabi sem imela občutek, da mojo kožo izredno lepo osveži in za seboj pusti udoben in dolgotrajen občutek vlaženja, ki mi zelo ustreza! V kolikor iščete odličen serum, ki bi dopolnil vašo lepotno rutino, potem vam definitivno priporočam nakup.


Linijo bom z veseljem uporabljala še najprej, moja koža je izredno vesela te odlične spremembe!


xoxo
K.

1 comment

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!