ZMAGA nad aknami! Vipera ACNE prone skin


Vsi vemo, da je v boju proti aknami včasih nemogoče zmagati. Pa vendar sem odkrila način kako jih lahko učinkovito premagamo! Že kar nekaj blogerk je pisalo o čudovitih VIPERA izdelkih, katerim najprej nisem namenila veliko pozornosti. Kasneje sem odkrila njihovo linijo za boj proti aknam ACNE PRONE SKIN in odločila sem se, da zadevo tudi sama preizkusim!

ODKRITJE LETA!
Vedno sem imela kar nekaj težav s svojo kožo, sploh odkar sem prenehala z jemanjem KT in skoraj sem že obupala nad iskanjem kake dobre kreme ali gela! Verjetno veste kako koža takrat podivja? Končno sem našla izdelke, ki se res odlično borijo proti aknam, brazgotinam in drugim nepravilnostim na obrazu. Primerni so za zdravljenje mladostnih aken/brazgotin pa tudi za zdravljenje aken odraslih! Punce, to je čudež! Preizkusila sem na stotine krem proti aknam, ki sicer na začetku pomagajo potem pa se njihov učinek zmanjša. 
Želela sem najti kremo/gel, ki učinkuje na dolgi rok! V samo prvih 10 dneh, je bila moja koža skoraj v stanju pred vsemi problemi z aknami, brazgotinice se celijo, rdečica okoli brazgotin se zmanjšuje iz dneva v dan, prav tako pa je moja koža po nanosu tekoče podlage vidno bolj gladka.

O čem govorim?
Govorim o Vipera Cos Medica Acne prone skin izdelkih, oziroma STARTER SETU, ki zajema dnevno kremo/primer, nočni gel/kremo, piling in tonik. Izdelke lahko seveda dobite tudi posamezno! Izdelka, ki bi ju rada najbolj izpostavila in sta moji koži resnično najbolj vidno pomagala pa sta nočni gel in dnevna krema/primer.

Cos Medica nočni bio serum je antibakterijski serum za nočno nego z azelaično kislino, ki zavira rast bakterij, ki so odgovorne za nastajanje mozoljev in aken, prav tako pa zmanjšuje izbruhe nečistoč, hkrati pa pomirja rdečico in draženje, ki je posledica nečistoč. Osvetli temne madeže, ki so posledica mozoljev, aken in vnetij, zmanjša vidnost brazgotin in pomirja razdraženo kožo.

Koža je po uporabi nočnega seruma neverjento mehka, nepravilnosti so vidno zmanjšane, globinsko nahranjene in kar je najbolj pomembno, koža ni izsušena, kot bi pričakovali od podobnih tretmajev-ravno nasprotno, koža je vidno nahranjena in mehka. Koži torej omogoča dovolj vlage, hkrati pa jo očisti nečistoč! Nočni serum je idealen tako za mastno/mešano kot suho kožo.

-Najboljše rezultate pa nočno serum doseže v kombinaciji z dnevno kremo!-

Dnevna krema za matiranje problematične kože deluje proti aknam in mozoljem skozi ves dan, poleg tega pa je idealna podlaga za ličila.
Ne vsebuje olj in komedogenih snovi, poleg azelaične kisline proti bakterijam in za pomirjanje vnetij pa vsebuje še hialuronsko kislino in izvlečke aloe vere - kar je odlično vlaženje brez mašenja por.
Krema zame predstavlja odlično dnevno nego, ki je zelo pomembna sploh pri negi problematične kože. Končni videz po nanosu makeu-pa je res nekaj posebnega, najbolj mi je všeč izenačen ten kože in mehkoba, prav tako pa sem izredno vesela, da so brazgotinice skorajda neopazne. Tekstura obeh izdelkov je nekaj posebnega, tekstura dnevne kreme je zelo lahkotna, čeprav ima matt efekt, ne povzroča neprijetnega občutka, tekstura nočnega gela pa je izredno nežna. Resnično ne morem prehvaliti teh izdelkov, zame je to odkritje leta, pravi mali čudež in vesela sem, da vam lahko predstavim tako odlične izdelke, ki upam, da bodo pomagali tudi vam!

IZDELKA NAJDEŠ TUKAJ KLIK http://bit.ly/1tlB1di, izkoristiš pa lahko mojo kodo za 8% popust pri nakupu COS MEDICA izdelkov, koda: CHERIE

ps: Med uporabo teh izdelkov, poskrbi da uporabljaš tekoči puder z SPF zaščito, prav tako pa teden dni pred dopustom prenehaj z uporabo, z uporabo pa nadaljuj ko se vrneš. Zaradi uporabe azelaične kisline, moramo kožo zaščititi z SPFfiltrom.



2 comments

  1. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!