Trenutni favorit-Ysl Volume Effet Faux Cils maskara!


Če bi me kdo vprašal, katera je moja najljubša lepotna znamka bi z velikim ponosom odgovorila ime francoskega lepotnega in modnega velikana- Yves Saint Laurent! Njihovi lepotni koncepti, minimalistična eleganca in odlični proizvodi so prevzeli tudi mene. 

Vsi vemo, da brez maskare ne gre! Maskara je en izmed najbolj osnovnih in pomembnih elementov v vsakdanu mnogo žensk. Najti dobro maskaro, ki nas bo vedno znova navdušila z vsakim nanosom pa ni ravno mačji kašelj! Preizkusila sem skoraj vso večino znamk na našem trgu, vse od cenovno bolj ugodnih pa do malo dražjih maskar in moram priznati, da sem šele sedaj našla maskaro, ki bo še kar nekaj časa zagotovo kraljevala v moji lepotni torbici! 
Že kar nekaj tednov je moj največji favorit med maskarami Ysl Volume Effet Faux Cils je maskara, ki je namenjena ustvarjanju visokega volumna trepalnic, ki hkrati izgleda zelo naravno in ponuja dramatičen efekt videza trepalnic. Vsebuje tudi vitamin B5, ki ob uporabi vaše trepalnice neguje! Trepalnice že ob prvem nanosu resnično vidno podaljša in jih lepo enakomerno razdeli, pri tem pa ne ustvarja grudic.

....Luksuz v steklenički!
Maskara je nedvomno zelo luksuznega videza, odeta v zlato zunanjo embalažo, ki daje resnično zelo prijeten in bogat občutek. Mene je navdušila! Navdušil pa me je prav tako vonj maskare-čudno ampak ja, zelo diši! Sliši se neverjetno pa vendar vsi vemo, da imajo nekatere maskare res zelo neprijeten vonj. Če ste kdaj povonjale njihove čudovite šminke, vam je vonj zagotovo ostal nekje v spominu, zgleda, da pri YSL gledajo prav na vse in želijo svojemu kupcu ponuditi prav vse, tudi prijeten vonj maskare. Big like!
Cena maskare se giblje nekje okoli 30e, kar je za tako odlično maskaro res primerna cena, saj boste s tem kupile nadpovprečno kvalitetno maskaro! Maskaro lahko najbolj ugodno kupiš tudi tukaj klik YVES SAINT LAURENT Volume Effet Faux Cils maskara!

xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!