Nega telesa z Weledo

Že kar nekaj mesecev prisegam na naravno nego telesa, sama sebe sem čisto presenetila ko sem vso umetno kozmetiko za telo zamenjala s popolnoma naravnimi izdelki. In počutje? 100% izboljšan izgled kože in totalno mirna vest! Nekako se me je dotaknilo dejstvo, da kozmetika že dolgo dolgo ni to kar bi morala biti-varna in zdrava za naše telo! Raziskave so pokazale, da preko kože dnevno v telo vnesemo preko 130 različnih kemikalij, kar je ogromno! Zakaj ne bi vsaj polovico te številke zmanjšali z uporabo naravne kreme za telo ali gela za prhanje? 
Kaj pa sploh je naravno?
Naravne sestavine so pridelane na varen način brez uporabe pesticidov, umetnih gnojil ter umetnih pospeševalcev rasti. Zelo pomembno pa je tudi, na kakšen način so predelane (rastlinski izvlečki), pakirane in shranjene, da ohranijo svojo učinkovitost, hranilnost in zdravilnost.
Weleda!
Weleda je naravna kozmetika, ki me je totalno navdušila! Lahko bi rekla, da je moja najljubša narravna kozmetika!Weleda goji zdravilne rastline na lastnih vrtovih, vse pripravke prideluje z izkoriščanjem občutljivih proizvodnih postopkov in izključno le iz naravnih sestavin, prav tako pa njihovi izdelki ne vsebujejo konzervansov.

Zadnje čase uporabljam tudi (klik) Weledino citrusno kremo za prhanje
ki je daleč najboljši gel za prhanje kar sem jih kdaj imela! Vsi vemo, da je limona sinonim za svežino kajne? S to kremo za prhanje se totalno osvežiš, koža je zaradi negovalne in vlažilne teksture vidno nahranjena in pa koža po prhanju ni izsušena. 
Naj omenim tudi njihov (klik) Brezin piling za telo! Zakaj je piling telesa pomemben? Piling telesa je pomemben del rituala za nego telesa, saj s pilingom odstranimo vse odmrle kožne celice. Še posebej je ta nega priporočljiva med poletjem. Piling za prhanje iz brezovih listov izboljša videz kože in ne poškoduje živih celic-podpira obnavljanje kože in tako kot gel za prhanje, kože ne izsuši. Vonj je božanski!

Zadnje tedne testiram tudi (klik) gel za lokalno zdravljenje z Arniko, ki je primeren predvsem za zdravljenje tako imenovanih "topih" poškodbe kože, kot so odrgnine, modrice, zvini ali modrice v primeru daljšega procesa zdravljenja. Ker sem pred časom imela nezgodo s kolesom, sem imela kar nekaj neprijetnih kožnih odrgnin, ki pa jih zdravim s tem mazilom. Predvsem je negovalno mazilo pomembno za to, da se izognem brazgotinam in barvni neenakosti kože. Zdi se mi, da gel odlično pripomore k zdravljenju in hitrejši ozdravitvi odrgnin. Tudi tekstura samega gela je zelo mastna in nudi ugoden občutek po nanosu.

xoxo
K.

2 comments

  1. Joj, samo berem in berem o Weledi in nič ne preizkusim. Dost je! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weleda je res super =) zdele testiram še masažno olje z arniko, ja lej noro =)
      xo
      K.

      Delete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!