Lancome Miracle Cushion&Juicy shaker-Vredna nakupa?


Sama sem na seznamu želja že dolgo časa imela Cushion podlago, čisto slučajno pa je priložnost za test dobila nova čudovita Lancome Miracle Cushion podlaga! 

Kaj je Cushion podlaga? Cushion podlaga je nekakšna BB ali CC krema v obliki gobice, ki pa je veliko bolj prekrivna. Podlago uporabiš tako, da zraven priloženo gobico namočiš v drugo mehko gobico v embalaži in zadevo nežno naneseš na kožo (nežno tapkaš po površini kože in NE vlečeš po obrazu). 
Cushion podlage so zelo priljubljene v tujini, pri nas pa se trend takih inovativnih podlag še privaja okusom lepotnih navdušenk. Mene je podlaga dobesedno "vrgla na rit"!
Zakaj mi je tako všeč? Prvi odgovor- Praktičnost! Celotna zadeva in embalaža sta zelo uporabni, enostavni za uporabo in popravke čez dan. Velikokrat podlago nosim kar s seboj v torbici, ko sem cel dan zdoma in želim imeti popoln videz kože skozi celoten dan. Drugi odgovor-Luksuzen občutek, lahkotnost in prekrivnost! Pred testiranjem sem bila v dvomih ali tak izdelek sploh ustreza moji mastni koži z nepravilnostmi! Izkazalo se je, da boljše podlage kot je ta še nisem imela! Podlaga me je navdušila s svojo lahkotnostjo, izjemo lahko teksturo, prijetnim občutkom na koži in zelo zadovoljivo prekrivnostjo, kljub temu, da imam kar nekaj nepravilnosti, ki jih želim skriti. Občutek med nanašanjem podlage (ki jo nežno tapkamo po obrazu) je zelo prijeten, videz in podlago lahko stopnjujemo, zato lahko z izdelkom dosežemo super prekrivnost in še vedno bomo izgledale zelo naravno. Tretji odgovor: Končni videz! Končni videz izdelka na obrazu je zelo naraven in prav zato je to najboljša podlaga, ki sem jo kdaj testirala! Izdelek se zares čudovito in zelo preprosto nanaša na kožo in postane ENO z njo. Ker sem zaradi nepravilnosti na koži in želji po 100% prekrivnosti napakic navajena težkih podlag je ta izdelek več kot vrhunska izbira saj z njim dosežem super prekrivnost in zelo lahkoten ter naraven občutek. Zaradi moje mešane/mastne kože po uporabi seveda za vsak slučaj nanesem še puder v kamnu. 
Izdelek bi definitivno priporočala vsem, ki si želite spremembe v rutini pudrov in hkrati želite super podlago. Cena izdelka se giblje okoli 35eur.


Juicy Shaker- Vreden nakupa?
Zame osebno, ja!
Zelo opevani in oglaševani  Lancome Juicy Shaker je v svetu lepote ustvaril mešane občutke. Zakaj? Moje mnenje- Nerealna pričakovanja ljudi! Izdelek ne smemo zamenjati z tekočo šminko ali bolj pigmentiranim glosom saj je njihovo totalno nasprotje. Izdelek je dvofazno olje, ki je namenjeno vlaženju in negi ustnic z rahlim obarvanjem. Na voljo je v 6 odtenkih, jaz ga imam v Meli Melon, kateri vonj je božanski! Za ceno 25eur boste kupili negovalni lipgloss, ki bo vaše ustnice nežno obarval vam pa dal prijeten in nelepljiv občutek po nanosu. Čeprav nikakor nisem ljubiteljica glossov me je izdelek presenetil in z velikim veseljem ga uporabljam cel dan. Moje ustnice lepo neguje, zaradi negovalnih olj izgledajo zdrave, polne in sočne. Od izdelka ne pričakujte izjemne obarvanosti ali pretirane obstojnosti. Namenjen je za dnevno nošenje in za večkratno uporabo skozi dan. Če boste od izdelka imele realna pričakovanja, boste nad njih zagotovo navdušene tako kot jaz. 

xoxo
K.

4 comments

  1. Uuu a ti odgovarja odtenek cushiona? Meni je pretemen, ampak tekstura in sam nanos/obstoj mi je pa super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tale je malce pretemen, ampak za zimo bo ok. Imam še enega v bolj svetlem odtenku in je super =) res je fantastičen puder!
      xo
      K.

      Delete
  2. Mene mika poskusiti tale Cushion od L'oreala, ampak imam občutek, da se ogromno izdelka praktično stran vrže :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nevem kako je za Loreal, ampak Lancome je super-vse v mejah praktičnosti =)

      Delete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!