Kako do čudovitih las s Silk Hair&repair šamponom!


Vsi vemo, da je pravilna izbira šampona osnova za zdrave in sijoče lase. Kar nekaj časa sem prisegala le na Koprivin šampon znamke Ilirija, sedaj pa že nekaj časa uporabljam Silk hair&repair šampon, ki ga najdete na strani Vibrimed.eu.

Šampon za lase brez sijaja
Sijaj je eden najpomembnejših kriterijev za zdrave lase. Žal so lasje največkrat brez sijaja, še posebno če je plast las poškodovana zaradi našega prepogostega krtačenja, sušenja ali drugih pripomočkov za oblikovanje las, prav tako pa se bliža poletje, kjer lahko višje temperature in slana voda še dodatno poškodujejo naše lase in konice. Poškodovani lasje skorajda več ne odsevajo svetlobe, zato delujejo brez energije in življenja. In zato je toliko bolj pomembno uporabljati šampon, ki ustreza vašim lasem.

Kako do čudovitih las?
Silk hair&repaire šampon  je namenjen barvanim in suhim lasem in vsebuje formulo za intenzivno nego, ki zmehča strukturo las in ji doda mehkobo in sijaj. Lase vidno poživi in jih naredi močnejše, prav tako pa so veliko bolj voljni in mehki na otip, saj je formula šampona obogatena s svilenimi proteini. Lasje se ob krtačenju nato še dodatno omehčajo. Tudi samo krtačenje las je zelo olajšano, saj se mi lasje niso več vozlali in zatikali. Vsi vemo, da je krtačenje dolgih las včasih res zelo neprijetno, z uporabo tega šampona, pa teh težav nimam več. Priznam pa, da po uporabi šampona, uporabim tudi balzam za lase, brez tega seveda ne gre.

Vonj šampona je tudi nekaj kar me je zelo presenetilo, vonj je enostavno čudovit, rahlo sladek in nadvse prijeten. Tudi lasje imajo še nekaj dni po umivanju zelo prijeten vonj!

Šampon priporočam vsem, ki si želite intenzivne nege las, vsem, ki si želite učvrstiti lase in jih pripraviti na poletje! Šampon najdete tukaj klik http://bit.ly/1ThlAOW



xoxo
K.

8 comments

  1. Jaz sem ga tudi naročla pa sem ful razočarana :( Po 4x uporabi so zdaj moji lasje še bolj suhi in štrenasti.... Sploh ne najdem pravega izdelka več. Škoda, pa sem upala, da bom končno najdla nekaj cenovno ugodnega :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz ko sem ga dobila sem bila takoj zadovoljna, imam res probleme z vozlanjem las, res pa je, da moji lasje niso bili nikoli pretirano poškodovani.... morda bi morala najti še kak dober balzam za čez šamponček? =)
      xo
      K.

      xo
      K.

      Delete
    2. Ja, tudi o balzamu sem že razmišljala, čeprav so mi ob naročilu povedali, da je po navadi šampon dovolj. Probala sem, bom očitno res mogla k frizerju ;)

      Delete
    3. Pri obnovitveni negi las je po šamponu vedno treba uporabiti še balzam, ne glede na to ali je tudi sam šampon namenjen globinski negi/obnovitvi las. Balzam je le balzam in poskrbi za dodaten vnos vlage globoko v las =)
      xo
      K.

      Delete
    4. Hvala za nasvet! :) Sem pisala na Vibrimed in so mi tudi tam zelo prijazno svetovali. Ne bom še tak hitro obupala ;)

      Delete
  2. Mislim, da si ti najeta, da blatiš zelo kvalitetne proizvode. Sama ga še nisem sprobala, ga je pa kolegica naročila in ga zelo pohvalila. Če pa imaš že v osnovi slabe lase, ti pa ne more nihče drug pomagati kot frizerka,žal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojoj, nisem nikakor najeta za to da blatim karkoli. Sem samo povedala svoje mnenje in izkušnje. Bom ga pa porabila do konca in upala, da mi pomaga. Lep dan :) #nohate

      Delete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!