Spring perfection!

Živjo dekleta! Imela sem super možnost sodelovati z priznano slovensko modno oblikovalko Tejo Jeglič, ki domačo sceno navdušuje s znamko TejaJeglicDesign, s svojimi čudovitimi torbicami in nahrbtniki. Lahko bi rekla, da je njena znamka en izmed redkih modnih fenomenov, ki so navdušili celotno Slovenijo! Prav tako Teja rada oblikuje tudi unikatna oblačila, ki so zame res nekaj posebnega in svežega na modni sceni. 
Njeni dizajni so res nekaj izstopajočega, tudi kot logo uporablja akrilne ploščice z njenim umetniškim imenom kar doda poseben čar njenim izdelkom. Njeni skrbno dodelani dizajni so stilsko dovršeni in gredo kot za med! Tudi jaz sem čisto zaljubljena v svojo unikatno torbico. Prav tako pa je bil včeraj prav posebni dan, saj je Teja uradno odprla svoj studio/showroom, kjer si lahko pobližje pogledate njene kreacije!

Ker se končno približuje poletje in so dnevi že veliko bolj topli, sem izkoristila priložnost in svojo torbico "skombinirala" z ujemajočo obleko, ki sem jo naročila na strani SHEIN.COM, na zame osebno, prečudoviti lokaciji Graščinskih Paviljonov. Tudi obleka je zame osebno ena izmed mojih najljubših modnih kosov tega poletja.
 Obleko dobiš tukaj klik http://bit.ly/249FX0f

XOXO
K.

12 comments

  1. Wau bolano lepa oblekca :) outfit čisto po mojem okusu :)
    J. ♡

    ReplyDelete
  2. Oooo, tole je pa v mojem domačem kraju, živim minuto stran od paviljonov! :D Zelo lepa obleka, super izgledaš v njej.<3 (Natalija)

    ReplyDelete
  3. Čisto sem se zaljubila v to obleko. Tako odtenek kot oblika in res ti čudovito paše :) <3 Smem vprašat koliko si velika? :) Jaz sem ful majhna in se mi vedno zdijo vse oblike, ki segajo preko kolena zame no go, ampak ta dolžina tebi res tako lepo paše. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz sem ful mini, 162cm =), tudi sama sem mislila isto, ampak v kombinaciji z petkami pride res lepo =) Hvalaaaa ti <3
      xo
      K.

      Delete
  4. Noro ti paše tale oblekica! Teja ima pa itak čist hude torbice :)

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!