Zakaj nujno rabiš Mac Prep+prime Fix+ sprej?

Tako kot moj blog, so tudi moje makeup spretnosti z vsakim letom postale boljše in boljše. Še vedno pa sem v iskanju tistih popolnih makeup produktov, ki ustvarijo čudovit videz makeupa. Z vsemi novimi lepotnimi triki na trgu lepote in produkti je danes kar težko dosečti čudovit zaključni videz, ki deluje naravno, enostavno, a  je hkrati zelo dodelan. Prav tiste najmanjše malenkosti, lahko odlično dodelajo celoten videz in pomenijo ogromno spremembo v končnem videzu. Zame je ta majhna, a pomembna sprememba uporaba Mac Fix+prime spreja v moji vsakodnevni lepotni rutini! Kar nekaj časa sem spremljala hype okoli Mac Prep+Prime fix+ spreja za obraz, ki je trenutno in že kar nekaj časa en izmed najbolj priljubljenih lepotnih produktov vseh ljubiteljev ličil, profi vizažistov in youtube gurujev. Pa je res vreden nakupa? Definitivno!


Kaj sploh je Prep+ prime fix+ in kako ga lahko uporabljam?
Fix+ je ubistvu vlažilni/hydrating zaključni ali začetni (primer) sprej, ki s svojo meglico na osnovi zelenega čaja, kamilice in vlažilne kumare ustvari čudovit dewy finiš, sijočo in zdravo kožo, celoten makeup pa resnično poživi. Prav tako poskrbi za čudovit naravni izgled makeupa, kljub temu (po domače povedano) ali ste na obraz nanesle 1 kilo pudra! Naj poudarim, da izdelek ni "setting" sprej, saj obstaja velika razlika med zaključevalnimi in "setting" spreji. Primeren je za vse tipe kože, tudi za tiste z mastno kožo, ki uporabljate matt izdelke (puder) in bi želele, da vaš makeup izgleda bolj naravno. Za to poskrbi Mac-ov fix+ sprej, ki ga postaviš 30cm pred obraz in nekajkrat lahkotno poškropiš. Tako boš ustvarila čudovit sloj in efekt bo opazen skozi celotni dan oz. vse do večera, ko boš odstranila makeup.

Kako ga še lahko uporabljam?
Za tako komercialno priljubljen izdelek, bi pričakovala, da bo odličen pri svoji glavni nalogi (opisana zgoraj) in ekstremno uporaben še za druge zadeve. Jaz ga rada uporabljam še za kar nekaj drugih stvari. Kot sem že omenila, ga lahko uporabljaš (čisto po želji) kot vlažilni primer, naneseš ga pred nanosom pudra ali pa po uporabi pudra, da odstrani umeten izgled ličil (kar je njegova glavna naloga), odvisno od efekta, ki ga želiš doseči. Izdelek je res noro vsestranski! Uporabljam ga tudi za večjo pigmentacijo senčk za oči (izdelek poškropim direktno na čopič) in tako porabim veliko manj količine senčk kot ponavadi, lahko ga poškropiš na svojo makeup gobico za lepši in bolj dewy nanos pudra. Priznati moram, da sem več kot presenečena nad odličnimi rezultati.

Moje mnenje!
Nevem zakaj sem tako dolgo odlašala z nakupom tega izdelka. Pred uporabo tega izdelka sem kot običajno z zaključevalnim pudrom v prahu uredila svoj končni videz, kar ne razumite narobe, je čisto ok. Ker pa se ukvarjam z kozmetiko in ličenjem vsak dan je takšna sprememba zelo dobrodošla, saj mi omogoča zelo osvežen in udoben videz, kar bo super sploh za prihajajoče poletje. Dodajanje fix+ spreja v mojo lepotno rutino ni le izboljšal moj končni videz temveč je izboljšal kar celotno makeup rutino in koža po koncu ličenja izgleda zelo zdrava, naravna (kljub temu, da sem naličena v celoti). Izdelek je resnično nepogrešljiv in bo od sedaj naprej moja večna stalnica. Cena izdelka se giblje okoli 22eur.

Kozmetiko M.A.C lahko pri nas ekskluzivno najdeš tudi tukaj klik SALMA.SI

xoxo
K.

10 comments

  1. Sploh ni tako drag, kot sem mislila.

    Zanimivo, mogoče si ga pa enkrat omislim, verjetno traja kar dolgo preden ga porabiš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ful ga je notri =) za kake 3-4 mesce ziher!
      xo
      K.

      Delete
  2. Sliši se top! A to je torej skrivnost do tvoje sijoče kože ;)
    xx
    SASHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi ja tole pa BH nude paletka z higlighterji <3
      xo
      K.

      Delete
  3. Tega sem res videla že v veliko YouTube videih in sliši se zanimivo. Vem da Nikkie Tutorials to uporablja in ona ima res ogromno makeupa na sebi :). Mogoče pa kdaj pride na vrsto za nakup :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, ona je res fannica tega izdelka, tut posledično je mene okuzila z vsem hypom okoli njega =D
      xo
      K.

      Delete
  4. Sigurno ko bom kje v bližini MAC-a tole nabavim :) mogoče bi bilo fino tudi napisati katere produkte se še splača kupiti v MACu poleg tega.

    **,
    Nina

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaaaa =) bom mogoče res napisala kako tako objavico ;)
      xo
      K.

      Delete
  5. Sigurno ko bom kje v bližini MAC-a tole nabavim :) mogoče bi bilo fino tudi napisati katere produkte se še splača kupiti v MACu poleg tega.

    **,
    Nina

    ReplyDelete
  6. Jaz sem ga nazadnje kupila za 7,50€ ahaha :D Sem imela neke bone s hudimi popusti. Jaz ga rada uporabljam za večjo intenzivnost senčil, kot zaključni sprej mi je pa tako-tako.

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!