Kako ustvariti čudovite kodre brez kodralnika?


Medtem ko se nekatere srečnice rodijo s kodrastimi lasmi, se moramo druge poslužiti drugih izvirnih načinov kako doseči lepe in zdrave kodre. Ker sem se z leti zelo naveličala uporabe kodralnika in drugih toplotnih pripomočkov za oblikovanje las, posledično tudi zaradi tega ker resnično uničijo in izsušijo konice sem nekako opustila željo o lepih kodrih. Pa tudi sama imam dokaj "težke" lase in ponavadi so mi kodri držali le slabo urco ali dve-medtem ko sem za oblikovanje kodrov porabila sigurno eno uro.
Končno pa sem našla dva produkta, ki mi pomagata ne le zaščititi lase temveč jih tudi čudovito skodrata in končno si spet lahko naredim kodre brez skrbi. In to na najbolj varen način!
Znamka John Frieda je že dolgo časa znana po svojih kvalitetnih izdelkih za oblikovanje in nego las, kar nekaj časa že prisegam na uporabo njihovih izdelkov, saj resnično odlično ustrezajo mojemu lasišču. Rada bi vam predstavila dva izdelka katera največ uporabljam v zadnjih tednih. Oba sta iz kolekcije FRIZZ EASE, prvi izdelek, ki ga uporabljam je DAILY MIRACLE, ki je dejansko celodnevni balzam, namenjen intenzivni negi in obnavljanju las, prav tako pa lase varuje pred škodljivimi zunanjimi vplivi. Izdelek se nanese na mokre lase, ki jih kasneje posušimo s fenom. Drug izdelek, ki ga uporabim po uporabi Daily Miracle spreja pa je GO CURLIER Heat activated sprej, ki ustvarja kodre. Ok najbrž ste opazile napis "heat activated" kar pomeni, da se izdelek aktivira s pomočjo toplote ali kodralnika. BREZ problema lahko sprej uporabite tudi brez toplotnih pripomočkov! Najprej naj povem, da kodralnika ne uporabljam, in da so kodri nastali čisto naravno- s pomočjo obeh sprejev. Lahko pa po uporabi spreja brez problema uporabite kodralnik, ki vam bo ustvaril še bolj močne in  še bolj obstojne kodre, vse tja do obljubljenih 48ur, jaz pa bom ustvarjala kodre brez uporabe kodralnika-ker mojim lasem tako bolj ustreza

UPORABA
Vse kar naredim je, da si pred spanjem 1. umijem lase, 2. jih "posprejam" z zgoraj omenjenima izdelkoma (do 10 pritiskov), 3. si jih posušim z bolj hladnim zrakom (tako se preventivno izognemo suhim konicam) in 4. lase intenzivno spnem v figo in pustim, da čez noč počivajo. Rezultat so mehki in svilnati kodri, kot iz frizerskega salona, obstojni tudi do par dni, v mojem primeru tudi do naslednjega pranja las. Odvisno kakšno intenziteto kodrov iščete, meni ustrezajo že malce valoviti in bolj na videz naravno skodrani lasje, ki so primerni za vsak dan. Izdelka sta res neverjetna, ne vem kako sem lahko zdržala brez kodrov tako dolgo, resnično vam priporočam nakup obeh omenjenih izdelkov, sploh če želite res tiste zdrave in "kot da ste ravno prišle iz salona" kodre. 

xoxo
K.

13 comments

  1. Wooow, vse to z samo dvema izdelkoma?:o Sama imam zeeelo ravne lase in bom definitivno sprobala tole;) Love it<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaaa tako je, tudi sama sem bila resnično šokirana (pozitivno) po prvi uporabi =)
      xo
      K.

      Delete
  2. Slisi se super, ampak jaz si s kodralnikom celo glavi skodram v 10 min in mi drzi 3 dni dokler si jih ne umijem spet haha :)

    S figo bi tezko zaspala :D

    ReplyDelete
  3. Wau kok lepi kodri! Top so to morem pa probat, ker mi gre res na živce kodranje :D
    xx
    SASHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni tudi, in na dolgi rok ti kodralniki res uničijo laske :( tole pa je res super, in laski so res neverjetno mehki =)

      Delete
  4. Čudovite lase imaš in končni izgled je res lep <3 Jaz sem tudi tisti tip las, ko mi niti pol ure ne zdržijo kodri. Nekako dvomim da bi to na mojih kratkih uspelo, bom pa zagotovo kdaj preizkusila :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz sem mislila, da je tole lari fari, sploh za moj tip las ko mi kodri res takoj dol padejo. Ves kako sem bila presenečena ko sem videla, da mi kodri zdržijo več kot nekaj ur? Noro res, ful sem zadovoljna, laski pa so po uporabi res mehki in nič "slamnati" kot ponavadi po uporabi kodralnika =)
      xo
      K.

      Delete
  5. Živjo,
    Je možno te izdelke kupiti v Sloveniji?

    ReplyDelete
  6. Great post :)

    p.s. following you with google friend connect, please follow back
    Vildana,
    Little Obsessions

    ReplyDelete
  7. Neverjetno lepi kodri in lasje. Izdelke bom preizkusila čimprej. Katere izdelke za lase pa uporabljaš drugače - šampon, negovalne izdelke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo od koprive šampon navadni =) pa od John Frieda balzam za lase =)
      xo
      K.

      Delete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!