Unstoppable!


Pomlad je tu in z njo je prišlo kar nekaj sprememb, tudi v moji garderobi! Začela sem urejati svojo spomladansko garderobo in dodajati malo barve. Ker sem zaljubljena v črno barvo, so svetlejše barve toliko večje presenečenje in razvedrilo. To pomlad sem se usmerila v jeans, predvsem strgane kavbojke, ki so mi v svetlejših odtenkih zelo pri srcu še posebej za to, ker se jih lahko kombinira na 1001 način, prav tako pa so odlična izbira za vsakdanje opravke. Ni skrivnost, da zelo rada nakupujem preko spleta, zato sem tudi te kavbojke in majico dobila preko spletne strani Sheinside (Shein). Za oboje skupaj sem odštela okoli 30$, kar je res zelo ugodno, tudi poštnina je zastonj pri nakupu nad 30$.

Kavbojke in majčko dobiš tukaj klik (roza obarvana beseda)


D I Š I   P O    P O M L A D I!

Če še niste prebrale moje objave o novem pomladnem parfumu Marc Jacobs- Daisy Blush, naj vam povem, da sem zaljubljena v lahkotne pomladne vonje. Dolgo pa že iščem način, kako bi moja oblačila dišala tudi brez uporabe parfumov in drugih dodatkov. 
Ste že slišale za Lenor Unstoppables? Lenor Unstoppables je parfum za perilo v obliki lahkih dišavnih perlic, ki jih ob začetku pranja dodamo perilu v boben pralnega stroja. Dišavne perle se med pranjem raztopijo, da se vlakna perila prepojijo z dišavami. In naj vam povem, oblačila zares dišijo čudovito, tako kot sem si vedno želela. Vonj ni preveč intenziven in se res enostavno uskladi z okolico. Zadeva je zelo enostavna za uporabo, kroglice se samo položi v boben, uporabi se skupaj z mehčalcem oziroma tako kot to počnete običajno. Na voljo je v treh izdajah, treh vonjih in je primeren za vse vrste tkanin. Torej če želite to pomlad začeti z malce drugačno rutino kot običajno in si tudi ve želite dišečo spremembo, vam predlagam nakup tega super dodatka. Cena se giba okoli približno 10e, zadostuje pa za kar nekaj pranj.
XOXO
K.

11 comments

  1. Čist hudo, morm prav probat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res so super vonji =) nič pretirano sladki, ravno prav za pomlad in poletje =)
      xo
      K.

      Delete
  2. Nice! Moram definitivno sprobat, ker imam tudi sama rada prijeten vonj oblačil. Trenutno sem uporabljala samo mehčalec, ampak to se bere odlično. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je za popestritev in je definitivno nekaj drugačnega =)
      xo
      k.

      Delete
  3. A to se dobi v vseh trgovinah?

    ReplyDelete
  4. A to se dobi v vseh trgovinah?

    ReplyDelete
  5. vau, tole pa morem sprobat saj se že bere odlično !

    ReplyDelete
  6. Hude fotke in super styling, tudi mene pa zanimajo te kroglice za dišečo perilo, bo treba probat. :)

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!