Roger&Gallet parfumsko milo

Priznam, v moji lepotni rutini je ogromno izdelkov, nekaterim zaradi svoje kvalitete in priročnosti uspe ostati moja stalnica nekateri pa gredo žal v pozabo. Ena izmed mojih večnih stalnic pa so trda mila, ki jih tudi pridno zbiram.
Zaradi lažje in bolj priročne uporabe so bila tekoča mila dolgo bolj zaželena od trdih, sedaj pa slednja postajajo spet vse bolj popularna. Lahko bi jih uvrstili celo v kategorijo bolj luksuznih izdelkov s katerimi se radi razvajamo in kateri posvetimo več pozornosti. Trda mila pa so lahko tudi odlično in zelo pozorno darilo, še posebej za zbiralce in ljubitelje kozmetike. 
Sama se raje izogibam drogerijskim milom, kvaliteta nekaterih je lahko zelo vprašljiva, lahko tudi izsušijo kožo in vsebujejo snovi, ki lahko škodijo koži. Raje posegam po milih, ki jih nima vsak, tako se počutim malce bolj posebno in se še bolj razvajam. Vrhunska mila so moj majhen greh! Vas zanima moj trenutni favorit?

Trdo milo Roger & Gallet Bois d´Gingembre je narejeno po tradicionalnem, ročnem postopku in zagotavlja koži najbolj udobno nego. Zahvaljujoč svoji kakovostni moči penjenja nudi koži popolno vlago, ščiti njene naravne vitalne funkcije in zato preprečuje njeno izsuševanje.
Milo je čudovitega vonja, nikakor ga ne moramo primerjati s katerim iz drogerij,  na koži zadiši z nežnimi toni mošusa, japonskega ingverja in s čutno bergamotko. Vsebuje tudi izvleček korenine ingverja –razkužuje in prekrvavi kožo. To okroglo milo sem izbrala zato, ker pride skupaj z čudovito in priročno embalažo, ki jo lahko vzamem seboj na izlet ali daljše potovanje. Koža je po uporabi mehka, nikakor ni izsušena, hkrati pa diši, ohh diši nebeško! Nasploh so trda mila vsekakor odličen način preprostega vsakodnevnega razvajanja s katerim se v trenutku sprostite. Sama imam svojo razvado uporabe in nakupa mil za velik  "uživateljski" luksuz in resnično uživam v zbiranju le teh.
 
Cena mila je v njihovi uradni Roger&Gallet trgovini okoli 8eur! Na izbiro je več vrst mil, lahko pa jih dobiš tudi v večjem darilnem paketu! Sama sem si ga podarila za božička =)
 
Milo dobiš lahko tudi tukaj zelo ugodno klik http://www.salma.si/roger-gallet/
 
 
xoxo
K.

8 comments

  1. Jaz pa trdih mil skoraj da ne uporabljam... nevem, se mi zdi da mi samo izsušijo kožo :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. tudi jaz jih nisem kar nekaj časa, ampak ko preizkusiš mila z boljšimi sestavinami in predvsem znamkami, ki uporabljajo kakovostne sestavine ni panike, da bi bila koža suha =)

      Delete
  2. Tole znamko imam že nekaj časa nagledano, mogoče pa preizkusim kaj v prihodnosti :) Predvsem mi dišijo njihove mešanice toaletnih vodic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelo moram pohvaliti njihove mešanice vonjev =) res so nekaj posebnega!
      xo
      K.

      Delete
  3. Še ena fenica trdih mil:), potem pa se mi jih nekaj nabere in jih kar nočem porabit ker tako lepo igledajo:) in dišijo:) Tega bom zagotovo preverila:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, tudi jaz imam tak problem! zbiram in kar zbiram, potem pa se hitro nabere kar velik kupček =)
      xo
      K.

      Delete
  4. Jaz tudi obožujem trda mila. :) To je pa res ful kjut pakirano. :)
    J.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja res, zelo! Mi ga je bilo kar škoda odpreti =)
      xo
      K.

      Delete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!