I'm such a NARSIST!

Dragi Božiček, če bereš tole objavo je tukaj majhen namig kaj si želim za darilo, saj sem bila letos pridna kajne?! hihi, no šalo na stran, tukaj sta dva "must have" lepotna izdelka v katera sem se v trenutku zaljubila in sta že nekaj časa na moji wishlisti. To so NARS Audacious šminke in NARS Pro prime podlaga za make-up.

- NARS Audacious satenasta šminka že z enim samim nanosom obljublja popolno prekrivnost in vrhunsko pigmentiranost in ker sem totalno zaljubljena v high-end šminke mislim, da bo tole moj naslednji večji nakup. CENA: 29eur. Na voljo je ekskluzivno tudi pri nas in sicer tukaj KLIK NARS AUDACIOUS
- NARS PRO PRIME Pore refining podlaga za makeup. Ker vemo, da brez odličnega primerja ni lepega izgleda make-upa, je nakup malo boljšega primerja vedno dobrodošel sploh če imamo mešan tip kože. Pro prime je oil free, primeren za vse od normalne pa do mešano-mastne kožo in naj bi zmanjšal oziroma nežno skril vidljivost por. Na internetu je kar nekaj zelo pozitivnih ocen tega primerja in prav zato se je tudi znašel na moji wishlisti. CENA: 28eur. Na voljo tukaj KLIK PRO PRIME podlaga

Obožujem to znamko, resnično se mi zdi vrhunska in na vsake toliko časa se moramo malce razvajati kajne?!
xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!