I woke up like this!



ENG:
Hi guys, hope you had a great week! Again black? I hope you guys don’t mind black, because you’ll see a lot of it on the blog.  I love black! I’m back with my favorite color and even if it’s a little boring to look at, its super fun to wear! Black always makes me feel good, safe and chic at the same time and I couldn’t ask for more from my clothes. Of course, it’s always a good idea to throw in a little bit of color, which I did with this cute army green jacket.This time i focused on my new fab sweater, its really cool and comfy, perfect for sunday trips or for school. You can never have to many sweaters like this, especially when you are in a hurry. 

SLO:
Živjo punce, upam, da ste imele super teden! Spet črna? Ja, upam, da vas črna barva ne moti, ker jo boste v prihodnje na videle veliko na mojem blogu. Obožujem črno! Ob nošeju te barve se počutim varno, udobno in vedno šik! Seveda pa je vedno dobra ideja dodati malo barve, kot sem to storila jaz s vojaško jakno. Tokrat sem se osredotočila na moj nov pulover, ki je res tako cool, da bi ga nosila kar vsak dan! Ha ha, vsak dan v drugi barvi! Izbira takega puloverja je je popolna ideja za nedeljski izlet ali pa za nošenje v šoli ali na faksu. Malce humorja ne škodi kajne?! Tak pulover pride še posebaj prav če se vam mudi, ve pa nimate nič pripravljenega za oblečti. Super lahka izbira!


Dobite ga na eni mojih najljubših spletnih strani! Klik tukaj na povezavo DOLLS.SI


xoxo
K.

2 comments

  1. You have a great post and great photos. I love it. I have on my blog also Chic Halloween Style, take a look, pls. Keep in touch, pls. Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!