Training with FitnesStar.si


Pozdravljene damice! Si tudi ve želite biti fit med poletjem tako kot jaz? Mislim, da je to ena izmed večjih želja kar nekaj deklet. Nisi edina! Kako doseči prave rezultate pa zna biti kar zahtevno. Čeprav sem glede športa zelo lena in se včasih sploh ne držim discipline, sem se odločila da bo to poletje drugače! S pomočjo Fitnes-star.si sem ustvarila nekaj športnih ciljev, ki se jih do sedaj kar dobro držim. To so seveda treningi! Pri vsem tem pa je pomembna tudi dobra in primerna prehrana. Ker bi rada preoblikovala svoje telo in izgubila kak kilogramček, ki se mi je nabral čez zimo, sem se odločila svojo prehrano dopolniti s proteini. Izbrala sem si Myprotein Impact Whey Protein, ki je super izbira tako za profesionalne športnike kot za tiste, ki smo s bolj intenzivnimi treningi komaj začeli. Želela sem najti proteine, ki so resnično vrhunski in uporaba dejansko pokaže nek rezultat, prav tako pa da so cenovno ugodni. Myprotein Impact Whey Protein so izdelani iz prvovrstnih virov sirotke in vsebujejo kar 82% beljakovin, kar zagotavlja izjemno učinkovitost. Imajo najvišjo biološko vrednost izmed vseh znanih beljakovin in vsebujejo visoke vrednosti tako esencialnih kot ne-esencialnih aminokislin, kar je res super izbira tudi zame, ki sem komaj začela s treningi. Proteine si zmešam s vodo, saj mleka ne pijem, izbrala pa sem si okus čokolada, ne morem iz svoje kože, sem večna sladkosneda! Priznam, da sem se kar težko privadila na bolj športno življenje, ker nikakor nisem športni tip, vendar mi je ob pomoči proteinov motivacija še bolj narasla in tako še bolj rada športam! Spremljaj moj facebook, saj bom v naslednjih dneh objavila tudi kak okusen recept s proteini! 

Proteine in druge izdelke najdete tukaj (klik) Fitnes-star.si

xoxo
K.

2 comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!