Pet znamk, ki me bodo spremljale tudi med poletjem! Ysl, Chanel, Clinique...



Z vsakim obdobjem pride tudi menjava kozmetike in menjava izdelkov, ki so primerni glede na letni čas. Tako sem iz svoje kozmetike trenutno odstranila vse izdelke, ki so bolj primerni za zimo in jesen. Obdržala in kupila pa sem tiste, ki so primerni za poletje in bolj vroče obdobje. Znamke, ki me bodo spremljale med poletjem so CLINIQUE, LA ROCHE POSAY, LOREAL, YSL in CHANEL. To poletje bom namesto težkih pudrov, ki so bolj za zimo, uporabljala puder znamke CLINIQUE-Superbalanced, ki je izrazito lahek a hkrati dobro prekriven in tako super izbira za poletje. Moja stalna sopotnica bo tudi LA ROCHE POSAY- EFFECLAR DUO+ krema, ki je super matirajoča podlaga za pod puder ali kot dnevna krema. Tokrat bom malo tezje maskare nadomestila za moj lahke, z večjim volumnom, in tokrat mi je v oči padla maskara znamke LOREAL- False lash wings, ki mi naredi vrhunski volumen a hkrati zelo naraven (odvisno od nanosa).  YVES SAINT LAURENT- Rouge Volupté je moja najljubša izbira za šminke čez poletje, je lahke teksture a hkrati dovolj intenzivna in še hranljiva in ne izsuši ustnic. Ne smem pozabiti še na bronzer, ki je must have dekorativni izdelek poletja. Moj najlubši bronzer čez zimo je znamke Rimmel, tokrat pa sem ga nadomestila z CHANEL-Soleil Tan de Chanel, saj mi je zelo všeč tekstura in pigmentiranost le tega. Kupila sem ga v Mullerju lansko poletje.

Izdelke lahko najdete tukaj (klik na roza besedilo)...

Clinique superbalanced puder, Loreal false lash wings maskaraYSL rouque volupte šminka

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!