Melvita samoporjavitveni losjon!


Pozdravljene damice! Tokrat imam za vas oceno samoporjavitvenega losjona znamke Melvita, kateri je postal must have izdelek v moji poletni kozmetični torbici. Losjon sem testirala približno deset dni in v tem času je pokazal super rezultate, ki sem jih tudi objavila na svoji Facebook strani =) Klik do slike tukaj: Rezultati! To je bila sicer moja prva preizkušnja takšne kreme, saj sem vedno imela zadržke ped takšnimi kremami ali losjoni, saj slovijo po slabi kvaliteti, oranžnih madežih in ostalih nevšečnostih, ki jih res nočemo, sploh v poletnem času, ko nosimo kratke rokave. Najprej naj povem, da je ta krema v celoti naravna, ima bio certifikat, kar je tudi velikokrat bolj zdravo kot če hodimo v solarij! Kremica me je res prepričala s svojo uporabnostjo in lepo mazljivostjo, vsebuje  dišavo cvetov vanilije, ki zelo prefinjeno odišavi celo telo in vonj je božanski. Združuje negovalna olja kokosa, žafranike in buritija, za prožno, mehko in svilnato gladko kožo prav tako pa sem po uporabi dobila zelo osvežilen in lahek občutek na koži. Krema se je hitro vpila in ni pustila tistega nevšečnega mastnega občutka. Po nekaj dnevni uporabi, so se začeli kazati rezultati, ki so bili enakomerni, lepo pigmentirani in barva se ni spirala. Big lajk! Sedaj po nekaj dnevih ko kreme ne uporabljam, se barva tudi zelo enakomerno odstranjuje, brez kakršnih koli madežev!
Nasveti...
Za uspešno samoporjavitev pa je treba upoštevati nekaj sledečih nasvetov: Pred uporabo naredite celoten piling telesa, saj boste s tem kožo pripravili na nanos kreme in tako bo krema še dlje časa zdržala na koži.
Če boste mazale tudi dekolte nujno namažite tudi vrat. Kremo hkrati nanašajte na samo en del telesa (tako se boste izognile madežem).
Kremo si nanesite tudi na dlani in prste in izognite se stiku z vodo par minut po uporabi.
Ko želite barvo odstraniti uporabite piling.

Presenečenje za moje bralce...
Za vas pa imam prav tako kodo za nakup te kreme s kar 20% popustom! Kodo lahko uporabite v Melvita trgovini na blagajni ali jo vnesete pri spletnem nakupu v za to namenjen prostorček. Koda se glasi BLOGMELVITA! Koda velja do 30.6. Kremico najdete tukaj: klik Samoporjavitvena krema MELVITA


Prav tako pa lahko najdete na strani Salma.si veliko ponudbo samoporjavitvenih krem in losjonov po ugodnih cenah! Prav tako imajo ogromno ponudbo pripravkov na sončenje in nego po sončenju. Na poletje moramo biti 100% pripravljene, sploh če se bomo veliko sončile! Obožujete čokolado in sončenje? Zakaj ne bi združile kar oboje! Mene je najbolj prepričal ta "čokoladni" izdelek: klik Čokoladni losjon za sončenje!

4 comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!