Beauty goodies that make me happy!

Živjo dekleta! Tokrat bi vam rada predstavila stvari, ki so me resnično navdušile in bodo moji zvesti sopotniki tudi med poletjem. Prva stvar v katero sem se v zadnjim dneh zaljubila je parfum Roberto Cavalli- Acqua, ki je najlepši poletni vonj kar sem jih kdaj koli preizkusila, njegov vonj je resnično lahek, nežno pudrast, osvežilno sladek in super izbira za poletje, prav tako mi je noro všeč njegova zapeljiva embalaža, po čimer so Cavallijevi parfumi že dodobra znani. Dobite ga tukaj že za samo 23e klik PARFUM. Naslednja stvar, ki me bo spremljala je Clinique Super Balanced puder, njegova tekstura je zelo zelo lahka, včasih sploh ne čutim, da bi imela kaj na sebi, a hkrati je dovolj prekriven, da prekrije vse nepravilnosti. Že nekaj časa imam Estee Lauder senčke, ki so iz limited edition serije, ki jo je zasnoval Michael Kors. Priznam, da sem čisto pozabila, da jo sploh imam, pred nekaj dnevi med pospravljanjem sobe pa sem jo spet našla in od takrat se več ne ločim od nje. Estee Lauder je znana po svojo kakovosti in senčke so le en izmed izdelkov, ki so resnično vrhunski.
Pred nekaj dnevi meje presenetil Max Factor paketek, ki je vseboval Cremme puff blush in Intensify Lip balm nežni gloss za ustnice. Oba izdelka sta z eno besedo top! Zakaj? Blush se izredno lepo prilega koži, je zelo lepo mazljiv, prva tako pa sem navdušena nad samim odtenkom, ki je res zelo primeren za poletje, je lahek a hkrati dovolj intenziven, da naredi končni izgled makeupa nekaj posebnega. Gloss pa je pomoje en boljših, ki sem jih kdaj koli imela. Je izredno vlažilen, intenzivno obarvan in kar topi se na ustnicah! Priporočam ga vsem, ki za poletje iščete malce bolj rahle in negovalne šminke, a rabite tudi dovolj intenzivno barvo.
Naslednja stvar, ki bi vam jo rada predstavila pa so čopiči in trepalnice iz spletne strani LadyQueen.
Kar nekaj časa sem iskala popolne čopiče z vrhunskimi ščetinami, ki bi mi ustrezale za nanos senčil. Ker vem, da se resnično splača investirati v dobre čopiče, sem bila še toliko bolj presenečena ko sem videla za kako nizko ceno lahko dobim takšne čopiče. Resnično bi jih lahko primerjala s tistimi od Sigme ali Zoeve. Ščetine so noro mehke in senčke se vrhunsko zabrišejo! Trepalnice pa so le še pika na i! Oboje dobiš tukaj klik ČOPIČI in TREPALNICE. Na celotni nakup imam tudi kodo za popust, ki je navedena v slikci pod objavo! Zagotovo bom še kaj naročila, saj so me izdelki res navdušili, tako cenovno kot s kvaliteto, poštnina pa je na tej strani zastonj!!!! noro =)
Koda za popust!


xoxo
K.

6 comments

  1. They are beauties :)
    Mischelle
    http://www.nowthatschic.com

    ReplyDelete
  2. Čopiči so res lepi in zelo mi je všeč blush od MaxFactor. Lepe stvari.

    LEJA
    lejasmoment.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Blusi in šminke od Maxfactorja so top, se strinjam!

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!