5 current beauty favourites!

Živjo dekleta! 
Imate svoje poletne beauty favorite? Tukaj so moji!
Prvi favorit, ki sem ga kupila čisto po naključju je Ombia Dragonfruit&coco dream body losjon, takoj ko sem ga opazila me je s "neznano šoping silo" (ki jo poznamo zagotovo vse) pritegnil k nakupu! Losjon je zelo nežen, prijetnega sladkega a hkrati osvežilnega vonja, ki se zelo lepo vpije v kožo in jo naredi super mehko. 500ml dobite za okoli 3,5e izbirate pa lahko med tremi različnimi vonji!

Naslednji izdelek pa je must have za vse, ki si želite lepo negovane in rahlo kodrasto oblikovane laske. John Frieda Frizz Ease Go Curlier, je "it" izdelek poletja! Priporočam ga vsem, ki obožujete kodre, še posebaj med poletjem, saj jih sprej s svojo teksturo učvrsti, nežno oblikuje in deluje skoraj do 48ur. Sprej se aktivira s toploto, zato je v kombinaciji s kodralnikom zmagovalna kombinacija za čudovite kodre brez obiska frizerja. Kodri so po uporabi mehki, vidno nahranjeni in kar mi je najbolj všeč, konice niso suhe!

Naslednji izdelek zagotovo že dobro poznate, saj sem o njem že napisala oceno! To je Roberto Cavalli Acqua, ki je moj najljubši poletni parfum do sedaj! Vonj je božansko osvežilen s rahlo sladkimi notami. Dobite ga tukaj, klik Salma.si!

Naslednji izdelek pa je iz dekorative. To je Bourjois LA LAQUE lak za nohte. Pri teh kolekciji mi je najbolj všeč barvna ponudba, saj so odtenki res čudoviti, na voljo so vse od temnih pa do svetlih kombinacij. Odtenek, ki mi je najbolj pri srcu pa je 10 Beach Violet, ki je kombinacija vijolične in rdeče barve. Prav tako bi pohvalila obstojnost lahkca, saj mi je brez uporabe nadlaka, nanos brez luščenja zdržal 3 dni.

Zadnji izdelek, ki sem ga tudi že predstavila kar nekajkrat pa je Clinique Superbalanced tekoči puder, ki je top izbira pudra za vse, ki imate mešano/mastno kožo. Najbolj mi je všeč njegova lahka, a prekrivna tekstura, puder daje zelo hranljiv občutek, hkrati pa ni masten, saj je njegova formula oil-free, kar pomeni, da vam ne bo mašil por. Na voljo je v kar nekaj odtenkih, cena pa se giblje okoli 30e.

xoxo
K.

7 comments

  1. Tale parfumček je tudi na mojem seznamu :D

    ReplyDelete
  2. Oo te lakci so res precudoviti, se se odlocam za nakup.. :))

    ReplyDelete
  3. Teli Bourjois lakci so videti božanski, prav vsi odtenki so mi všeč ;)

    ReplyDelete
  4. Ne vem zakaj odlagam z nakupom Bourjois lakom, tvoj odtenek mi je naravnost za poletje! Je pa Roberto Cavalli na moji wish listi že nekaj časa, sem ga vonjala in res božansko diši :)

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!