Tri beauty znamke, ki jih pri nas najbolj pogrešam!


Pozdravljene dame! Tokrat bo govora o tem, katere tri znamke jaz osebno najbolj pogrešam pri nas. Teh znamk je kar nekaj zato je težko izpostaviti samo tri. Res pa je, da tudi naša obstoječa ponudba znamk (Maybelline, Loreal itd...) ni tako popolna in založena kot v tujini. Tri znamke, ki jih najbolj pogrešam so M.A.C, KIKO in NARS! Zakaj ravno te tri?
Začnimo s NARS! NARS je francoska profesionalna znamka dekorativne kozmetike in je v Sloveniji (v trgovini) seveda ni mogoče dobiti.  Primerljiva je z MAC kozmetiko vendar se razlikuje v par stvareh. Znamka je znana po svojih odličnih pudrih, korektorjih in blushih, seveda najbolj slavni pa je njihov blusher, odtenek Orgasm. Znamka ima tudi odlično marketinško produkcijo, kar se odraža tudi na malce "egocentrični" a zelo zelo všečni embalaži, ki jo radi izpostavljajo z besedo "NARSist", prav tako je za njih značilno zelo zanimivo poimenovanje različnih izdelkov (Blush kolekcija odtenkov- Orgasm, Super orgasm, Deep Throat...). Kaj naj rečem, znajo se tudi pošaliti!
Naslednja znamka, ki jo pri nas pogrešam je M.A.C, ki je kanadska beauty znamka (ne ni ameriška, tudi jaz sem to mislila). Pri tej znamki bi rada poleg pudrov izpostavila tudi šminke, ki so seveda vrhunske! Vrhunske so zaradi svoje odlične pigmentiranosti, obstojnosti in seveda barvnega ranga, ki ga je pri nas pri samo eni znamki težko dobiti. Všeč so mi tudi njihovi laki, ki so zelo obstojni!
Zadnja znamka, ki mi je res pri srcu pa je KIKO. Kiko je italijanska znamka, pri kateri takoj pomislim na njihove lake za nohte. Ne, z ostalimi izdelki ni nič narobe, ravno obratno so resnično super, vendar bi Kiko izpostavila prav zaradi njihovih lakov in same ogromne in zelo mamljive izbire lakov za zelo ugodno ceno. Tudi šminke in maskare imajo odlične, pudrov in ostalih izdelkov iz dekorative pa zaenkrat še nisem preizkusila, verjamem pa, da so tudi super. Kiko nam je verjetno najbližje (Palmanova, Trst...), prav tako tudi Mac, ki so ga odprli  v Zagrebu.
 
ps: NARS in MAC, oz nekaj izdelkov iz njihove ponudbe pa najdete na strani klik SALMA.SI (direktni  link) klik MAC / klik NARS ,ki so dobavljivi tudi k nam.
 

10 comments

  1. Najbližja KIKO trgovina in MAC counter sta po mojem mnenju v Villachu (no, odvisno od kod si). Oboje se nahaja v nakupovalnem centru Atrio. KIKO ima svojo trgovino. Ogromen MAC counter pa je v parfumeriji Marionnaud. :D Mogoče bo informacija komu prišla prav...

    ReplyDelete
  2. Se strinjam... Te 3 znamke bi bile pri nas zelo dobrodošle. :) Pa še kakšna kar nekaj bi se jih naslo sploh v negovalni kozmetiki. :) xx S&R

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz jih imam na seznamu še kar nekaj, od Body shopa do e.l.f itd =)
      xo
      K.

      Delete
  3. Oh, kako se strinjam! Predvsem Kiko mi manjka, ko gledam kake swatche po internetu. =/

    xoxo, Nyx
    ( http://nyxsbeautyblog.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
  4. Sem se naučila nekaj novega, sem bila prepričana, da je MAC ameriški:)). Vsekakor pogrešam tukaj Kiko, ki se mi zdi, da bi bil cenovno tudi uspešen v naši Sloveniji. Res škoda, da ga ne morejo pripeljat k svojim sosedom:/. MAC mislim, da vse lepotne blogerke pogrešamo. Nisem preizkusila veliko njihovih izdelkov, so mi pa šminke najboljše. Nars je za moje pojme predrag in nekako razumem, da ga ni pri nas.

    Pa tudi nisem vedela, da imajo MAC na Salmi, zanimivo:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz razumem glede narsa, kiko pa najbolj pogresam :)
      xo
      K.

      Delete
  5. Te 3 znamke bi bilo super počasi vnesti še v Slo, se ne bi nič branile :)
    Še posebej pride dobro za talente kot sem jaz, ki npr. v Mac-ovi spletni strani sploh ne znam naročit :D ampak mislim, da se kljub temu ne bi branila kakšnega prvomajskega izleta v Italijo, pa še mimgrede zavijem v trgovinco :) Pa še zanimivo, sem mislila, da je ameriški heh

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz bi šla takoj na izlet v ita in še malo v shopping =)
      xo
      K.

      Delete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!