EOS: Sweet mint and Pomegranate Raspberry

Živjo damice! Rade razvajate svoje ustnice? Potem je EOS pravi zate! Dolgo časa je bil na moji wishlisti in končno ga lahko tudi jaz predstavim na svojem blogu. Vonja, ki sta me najbolj prepričala sta Sweet mint in Pomegranate Raspberry! Za vse, ki še ne poznate tako dobro EOS balzamov za ustnice naj povem, da bolj priročne in cute nege ustnic enostavno ni! EOS je postal nekakšen statusni simbol v svetu balzamov! EOS JE 100% naraven balzam, je brez parabenov in ustnice pusti navlažene še dolgo po uporabi. Najbolj mi je pa všeč embalaža, ki je kot sem že omenila nadvse priročna! Čeprav je EOS balzam malce dražji od balzamov, ki jih najdemo v drogerijah, njegovo ceno opravičuje dejstvo, da dejansko res opravi svoje delo, torej super navlaži ustnice (vsebuje karitejevo maslo in vitamin E) in nato ga lahko spet hitro pospraviš in pustiš v torbici kjer te čaka na naslednjo uporabo! Oba sta mi tako všeč, da je na moji wishlisti še Strawberry sorbet!
Kje sem jih našla? EOS balzame lahko dobite tukaj klik Maraco.si

2 comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!