Lightly toasted! W7 paleta senčil

Pozdravljene damice! Kar nekaj časa sem bila v iskanju tiste popolne "nude" palete, ki je odlično pigmentirana hkrati pa tudi barvno zanimiva in primerna za vse priložnosti. Če v naši omari ne sme manjkati tista priročna črna oblekca, v naši kozmetični torbici zagotovo ne sme manjkati tista prava nuda paletka.  Na našem beauty trgu je kar nekaj različnih palet katere kakovost je bolj kot ne spremenljiva, tole paletko pa bi ocenila z oceno 10! Zakaj? Super pigmentiranost senčk, priročna embalaža in tudi cena je super. Odtenki so primerni tako za nočne kot dnevne kombinacije make-upa, med seboj se lepo dopolnjujejo in tudi obstojnost samih odtenkov je za tako ceno paletke več kot odlična. Odtenki se ne  "prašijo" in dajo takojšen efekt. Za nanos samih senčk in senčenje pa uporabljam sigma čopiče.
 
PS: Če vas zanima nakup paletke jo lahko dobite na strani Glossy.si ali tukaj: Klik W7 IN THE BUFF: Lightly toasted
---------------------------------------------------------------------------------------
Confession!
Najraje nakupujem kozmetiko preko spleta! Super ponudbo senčk in paletk pa lahko najdete tudi tukaj klik Salma.si.
 

10 comments

  1. Jaz jih imam že nekaj časa nagledane, pa se nikoli ne odločim za nakup. Nekako me vedno kaj drugega bolj prepriča. Bi pa imela tisto In the buff, pa In the Nude :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res ti ne bo žal če se odločiš za nakup =)
      xo
      K.

      Delete
  2. Podobno nude paleto pa iščem že nekaj časa, dobra ideja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz sem jo kar dolgo iskala, sedaj jo pa res končno imam =)
      xo
      K.

      Delete
  3. Izgleda super "dupe" za Naked, pa vidim, da so precej lepe barve!

    ReplyDelete
  4. I didn't know that brand ! Thanks for sharing :) X

    Follow me on GFC, I always follow back.
    WWW.HEKYMA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!