Beauty post: Oriflame goodies

Dobro jutro lepotičke!

Vedno sem v iskanju tistega pravega odtenka šminke, ki je primeren za vse priložnosti in kateri me vedno znova prepriča v nanos in uporabo. Ker nikakor ne morem najti tistega pravega odtenka, ki bi ustrezal mojemu karakterju in stilu oblačenja odtenke in znamke mešam in tako spontano ustvarjam različne barvne kombinacije. Za bližajoči jesenski čas, ki nam bo tako kot v modnem kot tudi v beauty svetu ponudil različne modne barvne lestvice in kombinacije, bo odtenek Frosted Fuchsia kolekcije Giordani Gold odlično pristajal k vsem dnevnim in tudi nočnim priložnostim. Kot lahko vidite na drugi sliki, je odtenek res nekaj posebnega, kombinacija poletne lahkotnosti in jesenske igrivosti. Všeč mi je, ker odtenek ni ne roza in ne vijoličast in tudi pigmentiranost je super! Če želite bolj nežen izgled, bo dovolj že en sam nanos, za bolj intenzivni videz pa nanesite dva ali tri sloje. Kot veste, nekatere šminke lahko zelo izsušijo ustnice. Še posebej v bolj hladnih dnevih se temu ni mogoče izogniti! Še ena pozitivna lastnost, ki me je navdušila je ta, da je šminka in njena tekstura hranljiva in deluje zelo negovalno, zato me z njeno uporabo v zimskih dneh izsušitev ustnic zagotovo ne bo skrbela. Testirala sem tudi Supreme Length maskaro iz iste kolekcije. Namenjena je predvsem tistim, ki želite zapeljiv volumen trepalnic. Svojo nalogo definitivno opravi odlično! Mislim, da je njena odlična funkcija prav v skrivnosti nanosa v njeni krtački, ki se odlično prilega vsem oblikam trepalnic. Mene je prepričala =)







Za več novosti in izdelkov pa kliknite tukaj Oriflame Slovenija
 
xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!