Beauty post: Yves Rocher šampon in balzam za zaščito barvanih las

Damice! Tokrat imam za vas oceno Yves Rocher šampona in balzama za zaščito barvanih las. Ker so moji lasje obarvani, sem vedno v iskanju dobrih negovalnih izdelkov, da jih seveda tudi najbolje zaščitim. Še posebej med poletjem, ko so naši lasje prepuščeni vročemu podnebju in drugim vremenskim vplivom je takšna nega še posebej zaželena. Zagotovo si vse želimo lepe, sijoče in negovane lasje. Vendar, ko pride do zaupanja našega telesa določeni znamki, smo dokaj nezaupljive in v dvomih. In seveda z opravičenim razlogom! Tudi jaz sem bila nad nekaterimi znanimi znamkami zelo razočarana! Lasje so naš ponos in temu primerno moramo za njih tudi poskrbeti. Tako že nekaj časa prisegam na uporabo znamke Yves Rocher, saj izdelki za nego las vsebujejo formulo brez silikonov, ki temelji na rastlinski negi. Tako šampon kot balzam, vsebujeta GLOG, ki je v večini znan posebno zaradi njegovih terapevtskih lastnosti. Šampon in balzam uporabljam že približno kak mesec in nad obema izdelkoma sem zelo navdušena. Dejanski rezultati so bili vidni že po prvem nanosu obeh izdelkov, z nadaljnjo uporabo pa so moje konice spet dobile sijoč in zdrav izgled. Poskrbite za svoje laske!
 
 ps: Pred kratkim sem spet obiskala trgovinico v Btcju in se spet zaljubila v kar nekaj izdelkov. Domov pa sta me pospremila dva, ki ju lahko vidite na prvi sliki! Za več izdelkov pa preverite tukaj http://www.yves-rocher.si/

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!