Clinique Superbalanced tekoči puder

Živjo damice! Med iskanjem popolnega pudra sem prebrala na milijone ocen različnih znamk in ena od teh je bila tudi Clinique. Svojo koži sem zaželela razvajanje in kakovost, saj sem se naveličala znamk iz drogerij, ki vsebujejo veliko vprašljivih sestavin. Prvi puder te znamke, ki je pristal v moji kozmetični torbici je bil Anti blemish solutions, ki je tudi razlog zakaj sem se zaljubila v to znamko. Ker pa sem si zaželela preizkusiti še enega, ki je imel najboljše ocene sem par dni nazaj kupila tega lepotca -Superbalanced Makeup v odtenku 36 Beige Shiffon.
 
Prvo kar me je navdušilo pri tem tekočem pudru je to, da ne vsebuje umetnih dišav, kar po mojem mnenju noben puder ne potrebuje, saj samo dodatno draži kožo. Nanos pudra je zelo enostaven, je ravno dovolj tekoč in mazljiv, da v miru zaključite celoten nanos. Jaz za nanos uporabljam čopiče znamke Sigma, lahko pa seveda uporabljate kakršenkoli drug način nanosa, a nanos s čopičem ali gobico ustvari resnično lep zaključni videz. Prekrivnost pudra je odlična, meni zadostuje že en sam nanos, zaključni videz pa je mat, a hkrati zelo naraven. Puder je primeren za mešano do mastno kožo in odlično opravi svojo nalogo glede absorbiranja odvečne maščobe. Je tudi Oil-free in je totalno nekomedogen, kar pomeni, da ne bo dražil vaše kože!
 
Edina slabost pudra (ki jo izpostavljajo drugi beauty bloggerji), kar pa mene sploh ne moti je to, da puder nima pumpice. Pri tako visoko kvalitetnem pudru je pomembna njegova vsebina in ne zunanjost, čeprav je pri nas potrošnikih zagotovo zaželjena. Splošna ocena pudra 9/10. Cena pudra znaša približno 28-35e, odvisno kje ga boste kupile. Jaz sem ga naročila tukaj Klik Klik CLINIQUE PUDER!
 
 

xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!