Collistar BB krema za telo

 Pozdravljena dekleta! Ker se poletje nevzdržno bliža je skrajni čas, da poskrbimo za svojo postavico. Že nekaj let sem velika ljubiteljica znamke Collistar in njihovih kremic, zato sem bila še toliko bolj navdušena nad potrditvijo o našem sodelovanjem. V test sem prejela tole čudovito BB kremico za telo in nekaj kremic za največjega sovražnika vsake ženske-celulit. Najprej nisem vedela kaj točno pričakovati, imela sem mešane občutke, saj me nobena BB kremica še nikoli ni prepričala v dolgotrajno uporabo. Po prvi uporabi pa sem hitro ugotovila, da bo tale magična kremica moja stalna sopotnica. Sama tekstura kreme je zelo mehka in nežna, "finish" na koži pa deluje zelo sproščeno in ne daje tistega neprijetnega lepljivega občutka. Vsebina kremice, je tudi nežno obarvana in tenu kože doda izrazito lep obarvan korekcijski videz. Prvotna in glavna naloga te kremice pa je vlaženje, kar tudi odlično opravi. Vonj pa je tisti, ki me je dokončno začaral.






                         Za več kolekcij in ostalih informacij kliknite na  Collistar Slovenija

Osvoji čudovito BB kremico! Nagradna igra poteka na moji facebook strani- https://www.facebook.com/wild.Cherie

xoxo
K.

6 comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!